Wortelkanaalbehandeling gehad

Author:
Flanker
Posted:
di, 10/14/2003 - 23:21
nouw nouw , ik was tot nu toe alleen een lezer hier. sinds 2 weken geleden ik een afspraak had gemaakt om een wkb te halen las ik hier. door al jullie verhalen werd ik wel zo bang dat ik die 2 weke bijna niet geslapen heb. maaaaaaaaar vandaag heb ik die behandeling gehad duurde maar een kwartiertje met 3 kanalen. de zenuw was al dood dus geen pijn. maar ik was voornamelijk bang voor al die vijltjes etc. zo afgezien van de mogelijke pijn is de behandeling nog makkelijker dan gaatje voele (dat is het gevoel bij mij nu). nu neem ik wel paar keer pijnstillers in voor beetje pijn maar die gaat wel weg door die stillers. verder wil ik zegge voor alle lezers die bang zijn GEWOON DOEN.

zo en nu lekker slape weltruste vriende
Flanker

ah nog een ding ik heb alleen een beetje raar pijntje al een jaar ofzo aan mijn rechterkies (gevuld) geen wk ontsteking volgens tandarts. er is een spleetje tussen 2 kiezen daar en elke keer kom ik met mijn tong daar perongeluk of er gaat etensresten daar zitte. en dan moet ik weghalen gevolg is dat het pijn doet. niet zwaar maar niet lekker voelend nu. als ik met mijn tong op die vulling ga voeld het nu ook raar (misschien te vaak gedaan). maar als ik laat ruste voor een week dan word het minder. wat kan het zijn ?? volgens mijn tandarts is het een spleetje dat steeds ontsteekt . (dat dacht ik ook eerst) maar voor de zekerheid wil iemand mij misschien uitlegge wat het nog meer kan zijn.

en is het normaal als je begint zwaar goed te poetsen 2 maals per dag je tanden ze een beetje gevoeliger worde. eerst poetste ik een keer 3 minute nu 2 keer 5 minute maar steeeds als mijn tong ze raakt voel ik ze . volgesn mijn zusje normaal in het begin. geen gaatjes daar in ieder geval en zit er ook hartstikke goed wit eruit.
di, 10/14/2003 - 23:27 Permalink