na veel kiespijn ellende en omzwervingen heb ik dan eindelijk op deze site gevonden "Eureka"! Ik ben panisch geworden voor alles wat (tand)arts is. Niet zo maar! Na ruim 3 jaar "oorlog" in de mond met als toevoeging een fikse "jaarlijkse storting in het pensioenfonds + levensonderhoud" van diverse kaakchirurgen én eigen tandarts én doorlopende kies/tand/oor/hoofdpijn + in 5 maanden tijd 34 plaatselijke verdovingsinjecties kan ik nu met blijdschap zeggen dat ik tandeloos ben. Op 29 juli zijn de resterende 15 tanden/kiezen onder algehele verdoving getrokken, in een ziekenhuis wel te verstaan want ik was onderhand dood en dood ziek. Na de narcose werd meteen een "immediaat gebit" geplaatst dat tot op de dag van heden nooit fatsoenlijk gepast heeft! Alhoewel ik toch nog ruim 6 weken knap ziek was stond 1 ding als een paal boven water "ik had geen oor/hoofdpijn meer" en dat was toch wel héél frappant! Diverse keren moest ik terug naar mijn eigen tandarts die dan wat hak en slijpwerk verrichtte. Eten, vloeibaar, was een probleem. Ik heb nu uitgevonden dat door de kukident/corregapasta en denta poeder slijmvorming in mijn mond ontstaat waar ik blijkbaar niet tegen kan want misselijkheid etc. is dagelijks een groot probleem. Op 4 november as. wordt er begonnen met een implantaat constructie (eerst in de onderkaak), kijk en daar zie ik nou zo tegen op. Wéér injecties met als groot vraagteken "zal het allemaal wel goed gaan?" Mijn vraag is nu "is er iemand die het hele implantaat gebeuren al heeft door gemaakt?" Wat zijn de bevindingen? En is het écht waar dat wanneer alles geheeld is ik dan eindelijk weer eens een marsreep kan nuttigen?
Met grote interesse kijk ik uit naar een reactie! Al vast bedankt!
Met grote interesse kijk ik uit naar een reactie! Al vast bedankt!
En inderdaad, kleefmiddelen is echt rotzooi!