Lange tijd niet naar de tandarts geweest. Ik heb 4 afgebroken kiezen en nu sinds zondag begin mijn kies linksonder zeer te doen. Gisteren een oude tandarts gebeld. Assistent was zeer aardig en heb een afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag, maar helaas begon mijn wang zich op te spelen. Ik heb nu een dikke wang en als ik mijn mond wil openen dan is het zeer gespannen. Tandarts weer gebeld kon niet tussendoor pas morgen 12 november. Deze assistente was minder leuk door de telefoon. Hierna geprobeerd of er andere tandartsen waren die me konden helpen. Nee dus. Willen geen nieuwe patienten aannemen. Nu zit ik nog een dag met een dikke wang. Straks van kwaad tot erger. Tochraar dat er geen enkele tandarts je met spoed niet even kan helpen.
ik denk dat ik wel weet je wat je probleem is ik heb precies hetzelfde gehad de bof of zoiets moest toen muh kies laten trekken!
....Toch raar dat je in zo'n situatie je kennelijk veel zorgen maakt en vindt dat je meteen moet worden geholpen, terwijl je niet eens regelmatig je gebit door een tandarts laat controleren! Nu kun je niet eens meer 1 dag wachten! Daar kan ik met m'n pet niet bij!
Rick :???:
[ Dit Bericht is bewerkt door: Ricky op 2004-01-08 23:16 ]