Ik werd vanmorgen wakker, en m'n verstandskies linksboven deed redelijk veel zeer. Die moest er trouwens ooit eens uit had de tandarts al gezegd.
Maar het toeval wil nu dat ik volop in de examens zit, dus kan ik deze zeker nu niet laten trekken. Is er iets wat ik in tussentijd kan doen om de pijn te verlichten?? Ik heb nog examens tot 6 februari !!!!!!
[ Dit Bericht is bewerkt door: Michelle op 2004-01-06 19:50 ]
Maar het toeval wil nu dat ik volop in de examens zit, dus kan ik deze zeker nu niet laten trekken. Is er iets wat ik in tussentijd kan doen om de pijn te verlichten?? Ik heb nog examens tot 6 februari !!!!!!
[ Dit Bericht is bewerkt door: Michelle op 2004-01-06 19:50 ]
Ik kan toch niet nog een maand op pijnstillers leven.
Of is er eigenlijk kans dat het na een paar dagen weer overgaat?
Het is heel moeilijk zo niet onmogelijk om voor anderen te zeggen wat voor iemand het beste is.
Als het om een (problematische) verstandskies gaat lijkt me trekken niet eens zo'n slecht idee. Maar ja, het is niet mijn verstandskies en ik heb ook geen examens.
Bij mij zijn in totaal 5 kiezen getrokken, vier verstandskiezen en 1 ervoor. In totaal zeer weinig last van gehad alhoewel ik die 5e kies liever had gehouden.
Als je nu echt last hebt: na trekken is het meestal een kwestie van dagen, dan is de eerste en meestal (in het geval van vestandkiezen) enige last wel zo'n beetje over.
De meeste mensen hebben nauwelijks last na het trekken van kiezen, in het geval van vestandskiezen wordt het haast altijd alleen maar beter. Van verstandskiezen heb je eigenlijk alleen maar last.
Er zijn opties: nooit trekken, wachten tot na de examens, niet wachten, allemaal hebben ze voor- en nadelen en daarbij risico's
Doeg,
[ Dit Bericht is bewerkt door: dj op 2004-01-07 20:20 ]