Hallo allemaal,ik had een vraag ... mijn 2de verstandkies komt op dit moment door... en het doet echt behoorlijk pijn.. heb zelfs hevige oorpijn erdoor..maar ik vind het zo eng om em te laten trekken... de vorige zat rechtsboven en die deed niet pijn.. voordat ik het door had was die er uit.. maar toen werd er gezegt boven doet ook nooit zo'n pijn.. meestal alleen beneden... dus ik durf nu echt niet.. ben doodbenauwd dat het heel erg pijn gaat doen... wat kan ik hier nou aan doen? en doet onder echt zo'n zeer.. rechtonder is nu een stukje er uit.. is dat dan genoeg om te trekken? ik hoop op snel reactie... want heb er echt heel erg last van...:sad: :sad: Groetjes tamara (19jr)
Ik vermoed het haast want meestal is de bovenkaak wat gevoeliger bij verdovingen en zo.
Trekken valt meestal echt heel erg mee, de eerste paar dagen daarna is het wel wat gevoelig. De verdoving moet nu ook onder, dat is ook gunstig.
Ik weet haast zeker dat je ook een verstandkies die er maar een beetje uit is wel kunt trekken, maar dat moet de tandarts bekijken.
Weet je zeker dat het de verstandkies is die pijn doet? Je zult namelijk de eerste niet die zich daarin vergist. Daar moet de tandarts ook een naar kijken..
Probeer te voorkomen dat je door de pijn gaat "klemmen", dat is dat je je kiezen steeds maar op elkaar blijft drukken, dan krijg je pijn bij je oor.
Doeg,