kan een ontsteking verholpen worden door enkel antboitica?

Author:
ganesha
Posted:
ma, 01/26/2004 - 12:43
Hoi, ik heb al heel het weekeind hier alle ellende van mijn afgeschreven...ik ben nog niet veel verder

Ik kwam gister bij een weekeind tandarts terecht in mijn buurdorp en die heeft met ragertjes en vijltjes de kiez schoongemaakt,gespoeld met een chloorwater en er een noodvulling ingedaan.
De pijn daarna bleef uit, mede dankzij verdoving en pijnstillers vermoed ik.

Maaar....weer niet geslapen van de pijn die in de avond hevig terug kwam. Pijnstilling hielp niet in de nacht...nu weer ff wel...

Ik moet dus zo n aar mijn tandarts maar ben bang voor hem geworden en vond de weekeidn tandarts veel fijner, maar deze kon mij niet verder helpen vandaag, moest echt terug gaan naar mijn eigen tandarts.

Door meerdere klachten ben ik het vertrouwen in mijn eigen tandart verloren dus ik durf niet nu hem deze kies in behandeling te geven.
Daarom vraag ik mij af, kan de ontsteking met enkel anti biotica verholpen worden zodat hij mijn kies niet hoeft te openen??

Ik wacht met smart op antwoord :smile:

groet, Ganesha
Steph

Kan je niet de vroegst mogelijke afspraak bij die nieuwe tandarts maken, en het proberen nog even vol te houden tot dan?
ma, 01/26/2004 - 14:56 Permalink
bangerik

Oooow nou zie ik het
Ik reageerde op je andere stukkie....
Umme ik ben bang dat deze kies met alleen antibiotics niet te helpen is, sorry, ik begrip van je verhaal dat de wortelkanalen schoongemaakt zijn en toen een noodvulling er in. Die moet er echt af, sorry. Als je zo door blijft lopen kan de ontsteking doorwoekeren en nog meer ellende veroorzaken dan alleen aan de kies en het omliggend weefsel. Je kunt proberen of de noodtandarts er een verdoving in wil zetten waar je mee vooruit kan, maar dan moet je toch echt weer terug......sorry
ma, 01/26/2004 - 20:52 Permalink
ganesha

Hoi Bangerik, ook ik had een berichte op de foute plek naar jouw gestuurd, maarja, maakt niet uit.

Ik ben bij tandarts geweest, zal het even schrijven onder mijn andere verhaal voor het verloop zeg maar...

Ben wel ff pijnvrij nu, wat een ontspanning zeg. Bedankt voor je reactie :smile:
di, 01/27/2004 - 10:58 Permalink