Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Hebben jullie op de dag van behandeling in Kerkrade ook lang moeten wachten voordat je aan de beurt wasn? Ik ben in november voor de eerste keer in Kerkrade geweest. Ik moest 3,5 uur wachten voordat ik aan de beurt was. Het zat geloof ik wat tegen die dag. Ik vroeg me af of dat bij jullie ook zo was. De autorit er naartoe was ook al 3 uur. Dus het was een hele lange dag.
Volgende week moet ik namelijk voor de tweede keer. Ik hoop alleen dat ik nu niet zo lang hoef te wachten.
Graag hoor ik jullie ervaringen.
Groeten,
Garfield
Ik heb een vraagje. Hebben jullie op de dag van behandeling in Kerkrade ook lang moeten wachten voordat je aan de beurt wasn? Ik ben in november voor de eerste keer in Kerkrade geweest. Ik moest 3,5 uur wachten voordat ik aan de beurt was. Het zat geloof ik wat tegen die dag. Ik vroeg me af of dat bij jullie ook zo was. De autorit er naartoe was ook al 3 uur. Dus het was een hele lange dag.
Volgende week moet ik namelijk voor de tweede keer. Ik hoop alleen dat ik nu niet zo lang hoef te wachten.
Graag hoor ik jullie ervaringen.
Groeten,
Garfield
Hoi Garfield ik ben 5sep voor het intake gesprek geweest ik moest er 11.50 uur zijn kon bij aankomst gelijk naar binnen en stond om 12.30 uur weer buiten 14 nov voor de behandeling 10.oo uur afgesproken en ik werd om 10.45 pas binnen geroepen dat vond ik al lang duren maar 3.5 uur wachten is wel heel erg lang dat is ook niet zo goed voor de zenuwen he veel suc6 groetjes Gonny
do, 02/05/2004 - 06:19
Permalink