moet/mag ik weer op controle bij mijn eigen tandarts. en ik word al zenuwachtig als ik er aan denk. ik denk namelijk dat ik iets heb aan een verstandskies die vorig jaar behandeld is. af en toe heb ik er pijn aan. maar ik weet niet of ik dat durf te vertellen aan mijn tandarts. ze zal wel vragen of ik ergens last van heb. ze gaat, als het goed is, foto's maken en dan denk ik dat ze zal zien dat er iets niet goed is met die verstandskies. nou ja, even afwachten maar wat er gaat gebeuren.
Ik was al 5 jaar niet meer geweest, maar dankzij de ontzettende meelevende tandarts en lieve assistente ben ik nu van mijn 2 probleemkiesjes af. Ik voel me te gek nu! Kheb nergens meer last van :grin:
Dus echt "gewoon" eerlijk zeggen dat je er last van hebt, want het trekken(eventueel) doet veel minder pijn als dat je nu steeds hebt. Heel veel succes!
gr Rianne
mijn vriendin moest ook en die heeft een heel klein spleetje tussen een vulling en de kies maar dat hoefde niet meteen gerepareerd te worden. dat gebeurt op 1 oktober. als ik wil mag ik daar bij zijn om te kijken. moet ik nog wel over nadenken.