Ik ben 3 weken geleden geopereerd,daarbij is mijn bovenkaak en onderkaak verplaatst,het was voor de tweede keer ik ben namelijk 2 jaar geleden ook geholpen nadat ik van de fiets was gevallen en kaakkopjes gebroken waren en breuk in de kin.Dus dit was hersteloperatie.Mijn vraag is hoelang duurt het voordat gevoel in de kin terug is en mijn neus is harstikke verstopt en gaat niet open dus ik heb het vreselijk benauwt zelfs na 5 potjes otrivin en stomen op advies van de kaakchirurg,zijn deze symptomen normaal en hoelang duurt dit ongeveer???
ik heb zelf ook een onder en boven kaakoperatie gehad!
ik heb de eerste 2 weken geen gvoel gehad in me kin en bij me wangen... en dat kwam langzamerhand trug... mijn kaakchirug vertelde mij dat het tot een jaar kan duren dat het gvoel trug komt..
en je verstopte neus gaat snel over... ik had het ook door bloedstolsels en je mijn neusholtes zaten helemaal verstopt met bloed.. maar het heeft niet zo lang geduurd voor ik weer normaal kon ademen..
ik hoop je een beetjuh gnoeg info te hebben gegeven en anders moet je me maar ff mailen
thammie18@hotmail.com