HoiHoi
Ik heb gebeld en ik moet 16 april april naar kerkrade
Wat een opluchting het als je dat al gedaan hebt
Ik kijk er zelfs naar uit (met angstzweet in mijn handen ) maar ik weet dat er nu iets gaat gebeuren waar ik al jaren tegenaan zit te hikken
Zal ik dan straks ook weer gewoon kunnen lachen en alles kunnen eten ,ik hoop het
Ben wel benieuwd hoe groot de ravage in mijn mond is maar we zien wel
Zonder jullie had ik waarschijnlijk nog niet gebeld dus aan iedereen heel veel kusjes en bedankt voor de steun die jullie me hebben gegeven
Ik laat snel weer wat van me horen
Groetjes Gerry
Ik heb gebeld en ik moet 16 april april naar kerkrade
Wat een opluchting het als je dat al gedaan hebt
Ik kijk er zelfs naar uit (met angstzweet in mijn handen ) maar ik weet dat er nu iets gaat gebeuren waar ik al jaren tegenaan zit te hikken
Zal ik dan straks ook weer gewoon kunnen lachen en alles kunnen eten ,ik hoop het
Ben wel benieuwd hoe groot de ravage in mijn mond is maar we zien wel
Zonder jullie had ik waarschijnlijk nog niet gebeld dus aan iedereen heel veel kusjes en bedankt voor de steun die jullie me hebben gegeven
Ik laat snel weer wat van me horen
Groetjes Gerry
Knap knap knap knap
Pisces :smile:
Ik vind het super!
Groetjes,
minique
helemaal toppie kanjer...
grote klasse dat je gebeld hebt...
Heel erg veel sterkte tot 16 april enne laat je het ons nog weten hoe het afloopt...
Dikke knuffffffff
Missy
Ik wist niet dat het zou helpen maar dat doet het zeker je krijgt er zelfs zoveel zelfvertouwen van dat je "gewoon" de tandarts belt
Dus nogmaals heel hartelijk bedankt iedeeen voor de bemoedigende woorden
Liefs Gerry
Hartstikke goed dat je gebeld hebt voor een afspraak. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Ik moet a.s. zaterdag voor de behandeling. Ook ik heb heel veel te danken aan dit forum. En zeker van een persoon in het bijzonder. Hier zijn lotgenoten de elkaar erboven op proberen te helpen. Ook van mijn kant hier, aan iedereen die mij zo fijn heeft toegesproken: Mijn hartelijke dank.
Mede door jullie heb ik me kunnen vermannen om door te zetten.........
Groetjes