wortelpuntbehandeling

Author:
hechting
Posted:
zo, 04/11/2004 - 16:17
De 16de is het dan zover dat ik naar de kaakchirurg moet!
Ik moet een uur voor die tijd een iboprufen innemen van 600 mg.
Mijn vraag luidt kan ik nog terug rijden na de behandeling.
Ik zie er erg tegen op,maar ga toch het liefst alleen heen.
verder alle goede berichten welkom over dit onderwerp.
Groeten Inge
Ricky

Als je denkt erg gespannen te zijn voor de behandeling, is het altijd verstandig dat je je door iemand laat rijden. Niet vanwege die Ibuprofen, maar vanwege mogelijke concentratieproblemen t.g.v. de zenuwen!! Veiligheid voor alles!!
Succes, Rick :wink:
ma, 04/12/2004 - 01:54 Permalink
hechting

Hallo daar,
Bedankt voor de reactie`s,ik heb toch besloten om er alleen heen te gaan.Ik hoop toch zo ontzettend dat het meevalt die wortelpuntbehandeling,ben niet bang voor prikken en zeker geen kleinzerig type,maar gewoon het idee dat je je geheel moet overgeven en dat er meerdere mensen bij aanwezig zijn,die ik natuurlijk niet ken.
Weet ook niet wat ik ervan moet verwachten dus dat maakt het ook allemaal enger vind ik.
Slapen doe ik nog steeds goed,maar verder denk ik er de hele dag aan.
Wat een ellende en ik lees hier overal dat ik niet de enigste ben en dat scheelt toch enorm om alles van jullie ook te lezen.
Ik heb deze site al doorgemaild aan vele vrienden en die vinden het ook een goede site waar veel over te vinden is.
Nou genoeg weer over mij,als mensen deze behandeling al eens ondergaan zijn,mogen ze me alles wel vertellen van a tot z,Alles is welkom..
Hopelijk typt er nog iemand wat voor ik moet,het is aanstaande vrijdag al.Pppffffffffff
Groetjes bange ik
wo, 04/14/2004 - 16:19 Permalink
Puk

Hallo Enum,

Komt goed met jou ,het is al een overwinning dat je gaat,en alleen !

Heel veel sterkte,
laat je nog even wat weten ,als je geweest bent?

Groetjes Puk
wo, 04/14/2004 - 16:51 Permalink
hechting

Gadsie het is al zo weer morgen,kan aan niks anders denken momenteel.
Wou dat het al morgen om deze tijd was,dan had ik het achter de rug.
Maar ik moet nog even flink zijn ik weet het,maar het valt o zo moeilijk.
Hopelijk kan ik zaterdag gewoon weer aan het werk en valt het allemaal mee.
Diegenen die dit al gehad hebben hoelang hebben die vanwege wat dan ook thuis moeten zitten?
Groetjes en ik laat wel weten hoe het was.
do, 04/15/2004 - 12:51 Permalink