Operatie geslaagd

Author:
nana
Posted:
vr, 04/16/2004 - 19:22
Allereerst lieve mensen bedankt voor de steun!! Dat geeft je weer een beetje kracht.
Nou, na de hele donderdag gestresst te hebben (misselijk, onrust, diarree en duizelingen)zat ik maar mooi om 5 voor 3.De t.a. was iets eerder dus ik kon naar binnen onder begeleiding van mijn vriendin.

Eerst mijn verdoving boven gehad alvast voor wo.ka.beh. en toen beneden voor mijn verstandige kies.Ff uithuilen en hij begon met het trekken. Na een kwartier heeft hij m gesplitst o.i.dergelijks en uiteindelijk na twee afgebroken haken en verbogen hulpmiddelkes en 6 keer gesplitst te hebben...Jaah...eruit. In stukjes, erg teleurstellend want ik wou een troffee! Ik heb geeneens mijn wortel gezien.Jammer!
Nu was het al 4 uur?! Dus mijn wortelk.beh. ging niet door, maar het was wel verdoofd. Balen.
Tja, het is wel even zitten maar het is te doen.(nu praat ik weer nuchter;altijd achteraf)
Gewoon eindelijk dat ding eruit.Nu achteraf denk je weer waarom zo die angst!?
Op dit moment flink wat paracetamol en ik heb een heleboel snoepjes in mijn mond gevoelsmatig en een ei aan de buitenkant. Misschien opgezet door de hechting of door het trekken? Het zal vast wel horen.
We hebben het weer overleefd...en eigenlijk voel ik me ook wel een beetje stoer zo met een dikke wang...
Nou, de volgende afspraak staat nog niet maar ik ga wel evn bijkomen en doe het op het gemak. Groetjes Nana
Missy66

iekssssssssie krijg wel ffies kippenvel zo bij het lezen van je berichtje...
Maar je hebt het toch maar gedaan... jammer denk ik dat je wkb niet doorging en je toch nog een keertje terug moet, maar ja issie niet anders...
Heel veel sterkte voor dan alvast enne voor nu ffies lekker laten bijtrekken...

Enne koester die "troffee" maar in je gedachten zeker nu ie niet tastbaar meer is...
Liefsssssss Missy
vr, 04/16/2004 - 22:27 Permalink
nana

Hello, was ik weer: even gluren en spuien.

Zo ik ben weer een beetje bijgekomen. Inmiddels ben ik aan het bijtrekken.Jemig het lijkt wel of ik in de film heb gezeten dit weekend.Achteraf kan ik me weinig meer van de behandeling herrinneren, allen de pijn herrinnert me daar nog aan. Wat kan een mens eigenlijk veel hebben he?

Jammergenoeg zie ik nu nog meer tegen de komende behandelingen op. Want er moet nog zoveel gebeuren en ook al weet ik dat ik het in mijn eigen tempo mag doen...het blijft rottig!Ik wil sowiso pas in mei weer gaan. Ik heb het effe gehad en voel dat ik er een beetje doorheen zit. Toch een beetje onderschat. Mijn andere kies komt de t.a. iniedergeval even niet aan, hoop ik.

Heerlijk om even je hart te luchten.
Groetjes!
zo, 04/18/2004 - 21:44 Permalink
Missy66

Lieve Nana

Ik kan me best wel indenken dat je er ff doorheen zit, het is ook niet nix enne neem idd voor jou gevoel de tijd die je er voor nodig hebt...
Misschien geneest een en ander nu sneller dan je denkt, je voelt je daardoor lekkerder en misschien wil je dan wel eerder geholpen worden... denk maar zo "wat moet dat moet" en je kunt het maar gehad hebben... als alles achter de rug is mag jij ontzettend trots op jezelf zijn...
Wij zijn het nu al :wink:

Heel veel sterkte en liefsssssssssssssss met je herstel enne ja lucht je hart maar lekker doet een mens goed...

Missy
zo, 04/18/2004 - 23:00 Permalink