Hallo Tandarts, mijn vriendin heeft afgelopen woensdag een beugel gekregen, ik denk dat het om een positioner gaat"kunstof beugel voor s`nachts " ze heeft deze beugel genomen om 2 redenen, 1. een mooi recht gebit krijgen en 2. ze heeft al eeuwig last dat af en toe bij het eten haar kaken ( ik noem het maar ) uit de kom raken. Nu is ze dus vandaag, donderdag terug geweest naar haar tandarts daar ze hevige pijn heeft en niet eens meer eten en drinken kan, tenminste moeilijk zonder pijn. Deze tandarts zij dat ze niets kon doen en dat het wel weer overgaat. een paar pijnstillers mee en dat was het. Beste tandarts wat moeten we doen ??? op internet vinden we ook al niets. kunt u ons helpen ??
Ik heb een splint tegen knarsen die ik 's nachts draag en de eerste paar dagen heb ik ook heel veel last gehad van gevoelige tanden/kiezen. Ik had van mijn t.a. echter een brief meegekregen dat dat heel normaal was en dat ze zelfs een beetje los konden gaan staan, maar dat dat vanzelf weer overging. En dat klopte in mijn geval ook. Ik denk dus dat het bij jouw vriendin ook zoiets zal zijn, dus wacht het nog even een paar dagen af...
Sterkte in ieder geval!
Groetjes,
Monique