joepieeeeeee

Author:
maraatje
Posted:
wo, 05/05/2004 - 18:38
Halloo...
Nou ik ben nu het gelukkigste mens op aarde hahaha.
Ik heb nog nooit zo n fijne tandarts meegemaakt...heb voor mn ontsteking iets gekregen en hij heeft mn gebit nagekeken (wat ook op een gewone stoel mocht ipv die enge tandarts stoel) en na 15 jr heb ik alleen een paar plekjes die behandeld moeten worden geeeen gaten joepiee...hij stond er zelf versteld van.
En het mooiste van alles dat hij me doorverwezen heeft naar een tandheelkundige kliniek om onder narcose even alles schoon te maken en te repareren (alles vergoedt) en ik dan over een half jaartje bij hem terug op controle kan komen.
En het goede nieuws kan niet op...hij is er zo goed als zeker van dat ik zelden een gaatje oid zal hebben omdat ik een heel sterk en mooi gebit heb pffffffff.
Moet ook wel na 15 jaar en dan geen grote gaten enkel 2 of 3 plekjes en tandsteen.
En dan te bedenken dat ik er zeker van was dat het op zn minst een wkb zou worden..of kronen/gebit.
Ik verga nog van de pijn maar ben zooooo gelukkig hahaha.
Heb wel heel veel steun aan alle lieve mensen hier gehad ...thnxxx.
Zo kan het dus ook...
groetjes mara.
kaatje

jeetje wat goed zeg!!! oh ik ben zo jaloers!!! (lief bedoeld hoor)
wat heb je voor je ontsteking gekregen trouwens?

liefs, Kaatje
wo, 05/05/2004 - 18:47 Permalink
Missbine

Heey lieve Mara!!!!!!
Wat goed meis!!!!Ben echt trots op je en ook wel beetje jaloers, maar op de positieve manier dan.
Vind het echt super om te horen en meis je bent een kanjer.
Veel liefs en sterkte verder Sabine
wo, 05/05/2004 - 18:51 Permalink
maraatje

Hai hai..
Voor de onsteking heb ik waterstofperoxide op recept..5 liter pff...4xper dag 1minuut spoelen en binnen 2dagen is de pijn weg...maar 10dagen doorgaan met spoelen en dan over gaan tot 2keer per dag.
Ontstoken tandvlees krijg je trouwens door tandsteen...noooit geweten.
En over een tijdje lopen we allemaal met een stralende lach.
Groetjes mara
wo, 05/05/2004 - 18:59 Permalink
minique

Hoi Mara,

Wat goed!!! Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik wel een beetje jaloers op je ben... Wie wil dat niet: zoveel tijd niet geweest en geen gaatjes... Maar het is jou van harte gegund...

Lekker genieten nu hè?

Groetjes,
Monique
wo, 05/05/2004 - 19:07 Permalink
Bliepmiep

Geweldig nieuws zeg!

Daarom zeg ik dus altijd tegen iedereen dat ze zichzelf geen rare dingen aan moeten praten tot er een tandarts naar heeft gekeken. snap je nu waarom?! :wink:

en heel terecht dat je zo blij bent! Ik ben trots op je!
wo, 05/05/2004 - 21:07 Permalink
Missy66

Heel erg geweldig nieuws, ik sluit me aan bij de woorden van mijn voorgangers...
Wat moet dat een ontzettend fijn gevoel geven...
Geniet er maar van en je mag heel trots op jezelf zijn dat he gegaan bent...

Liefssssssssssss Missy
wo, 05/05/2004 - 21:25 Permalink
maraatje

Allemaal heeel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes...maar ik moet heel eerlijk zeggen dat zonder dit forum en dus jullie natuurlijk, ik nog lang geen tandarts gezien zou hebben.
Dus een dikke kus voor jullie allemaal met mn pijnlijke bekkie hahaha.
Groetjes Mara.
wo, 05/05/2004 - 21:50 Permalink