verstandkies

Author:
brubo
Posted:
zo, 05/09/2004 - 12:31
ongeveer 3,5 jaar geleden is verstandkies eruitgehaald, maar sinds een paar weken heb ik last van die onderkaak, nou zit er op de plek van die ene verstandkies (die er uitgehaald is) een witte harde bult en als ik daar op druk heb ik dus die pijn, het is echt zo'n soort pijn als dat je kunt hebben met het doorkomen van een verstandkies. maar hij is er uitgehaald. Kan het zijn dat hij opnieuw groeit? Of is het nog een stukje? Of misschien een stuk bot? Weet iemand hier iets van?
de digitale tandarts

In ieder geval even naar je tandarts gaan.
Het zou inderdaad nog een stukje wortel of bot kunnen zijn dat door het lichaam eruit gewerkt wordt.
Andere ontstekingen of aandoeningen zijn misschien ook mogelijk, dus laat het controleren.

Succes.
zo, 05/09/2004 - 12:46 Permalink
brubo

Nou ik laat het zeker even weten, morgen heb ik om kwart voor 12 een afspraak, dus ik ben heel benieuwd. Ik ben best wel een beetje bang voor de tandarts, niet echt voor de tandarts, maar meer voor de pijn, dat gerommel in je mond. Ik heballe 4 mijn verstandkiesen eruit laten halen, en ik vond het echt 20 keer niks,dus ik hoop dat het meevalt morgen. Ik ben zo wie zo bang voor een wortelkanaal/zenuw behandeling, ik hoop niet dat dat nodig is. maar goed, morgenmiddag wete ik meer, ik laat het zeker even weten wat het is/was!
ma, 05/10/2004 - 19:51 Permalink
Roxanne

Je hoeft niet bang te zijn voor een WKB want als jouw kies er is uitgehaald, dan is het leven er ook uit :wink: dus dat zal wel niet gebeuren...

misschien is het inderdaad wel een splinter die er wordt uitgewerkt door je lichaam...

Groetjes Roxanne

en houd ons op de hoogt!
ma, 05/10/2004 - 20:02 Permalink