Halo allemaal,
ik weet het nu echt zeker ik ga bellen naar Kerkrade.
Ben net terug van vakantie die dus erg verziekt werd door een weer lekker hevig opkomende tandvleesontsteking en nu zit mijn boventand nog losser dan eerst. Dat gebeurde dus gelijk op dag 1 van de vakantie en ik moest nog 7 dagen daar zitten e nik had al nachtmerries dat ik de locale tandarts zou moeten bezoeken. Nou is mijn gebit wel weer 'heelhuids' thuisgekomen maar ik baal gewoon als een stekker!
De reden waarom ik dit bericxhtje schrijf is omdat ik dan het idee heb dat ik ook echt door moet gaan zetten, want anders gebeurt er weer niks, (ik ken mezelf), maar er moet nu EEEEEcht wat gebeuren.
Ik hou jullie op de hoogte
liefs en groetejs, Kaatje
ik weet het nu echt zeker ik ga bellen naar Kerkrade.
Ben net terug van vakantie die dus erg verziekt werd door een weer lekker hevig opkomende tandvleesontsteking en nu zit mijn boventand nog losser dan eerst. Dat gebeurde dus gelijk op dag 1 van de vakantie en ik moest nog 7 dagen daar zitten e nik had al nachtmerries dat ik de locale tandarts zou moeten bezoeken. Nou is mijn gebit wel weer 'heelhuids' thuisgekomen maar ik baal gewoon als een stekker!
De reden waarom ik dit bericxhtje schrijf is omdat ik dan het idee heb dat ik ook echt door moet gaan zetten, want anders gebeurt er weer niks, (ik ken mezelf), maar er moet nu EEEEEcht wat gebeuren.
Ik hou jullie op de hoogte
liefs en groetejs, Kaatje
Allereerst: welkom op het forum... Je zult zien dat je niet de enige bangebroek bent...
Goed zo, je hebt stap 1 genomen: besloten dat er nu echt iets moet gaan gebeuren. Heeeeel belangrijk! Ik vind het een dappere beslissing.
Heel veel succes met bellen en laat ons alsjeblieft weten als je gebeld hebt en wanneer je voor een intake terecht kan! Dan kunnen we nl. massaal duimen voor je.
:smt006 Monique