:smt006
Moet even van me afzeuren hoor... komende woensdag moet ik naar de tandarts... ENG!!!!!!
Natuurlijk weet ik in mijn hoofd wel dat het allemaal niet zo eng is als het lijkt te zijn, maar ik zie ertegenop als een berg.
Heb de afgelopen weken al kiespijn gehad, maar durfde niet te bellen... ook al was er een hele lieve schat, die me via de mail bleef vragen of ik al had gebeld en me bleef aanmoedigen en steunen.... :smt058 Thanx!!! Ook al leek het misschien soms dat ik je mail niet las of er niets aan had... je bent een enorme steun geweest!
NU is het woensdag al... En nogsteeds niet gebeld,....moet geloof ik wel open kaart spelen over de kiespijn... een kwestie van kiezen voor mezelf... als ik het hem niet vertel kan hij er ook niets aan doen.... maar goed... dat is heel makkelijk gezegd... maar moeilijk gedaan....
Goed, weer een volledig nutteloos bericht hier, maar moest even van me af praten ... voor mijn gevoel vind ik hier het meeste begrip!!!
:smt008
Moet even van me afzeuren hoor... komende woensdag moet ik naar de tandarts... ENG!!!!!!
Natuurlijk weet ik in mijn hoofd wel dat het allemaal niet zo eng is als het lijkt te zijn, maar ik zie ertegenop als een berg.
Heb de afgelopen weken al kiespijn gehad, maar durfde niet te bellen... ook al was er een hele lieve schat, die me via de mail bleef vragen of ik al had gebeld en me bleef aanmoedigen en steunen.... :smt058 Thanx!!! Ook al leek het misschien soms dat ik je mail niet las of er niets aan had... je bent een enorme steun geweest!
NU is het woensdag al... En nogsteeds niet gebeld,....moet geloof ik wel open kaart spelen over de kiespijn... een kwestie van kiezen voor mezelf... als ik het hem niet vertel kan hij er ook niets aan doen.... maar goed... dat is heel makkelijk gezegd... maar moeilijk gedaan....
Goed, weer een volledig nutteloos bericht hier, maar moest even van me af praten ... voor mijn gevoel vind ik hier het meeste begrip!!!
:smt008
Je zeurt nooit, en een berichtje plaatsen is nooit nutteloos hoor meissssss je doet er heel goed aan om een berichtje te plaatsen..., om het even lekker van je af te schrijven...
Als je angst hebt kan ik me heel goed voorstellen dat het eng is en dat je er enorm tegenop ziet ik kan heel veel schrijven om je op te beuren maar kanjer het zijn maar woorden en je moet er woensdag toch zelf doorheen...
Ik kan alleen maar zeggen probeer positief te blijven en de komende dagen wat afleiding te zoeken voor je het weet is het woensdag...
In gedachten zijn wij bij je en hopen we dat het allemaal mee valt... alleen zij kunnen je verlossen van deze pijn meissss dus probeer daar wat rust en kracht in te vnden...
Heel veel sterkte en suc6 we horen van je hoe het verlopen is...?
Allereerst: je zeurt niet en je bericht was absoluut niet nutteloos! Knoop dat in je oren!!!!!!!!
Dan je angst en je kiespijn. Ja, je zult het wel moeten zeggen, hè? Je ontkomt er gewoon niet aan, tenzij je wilt blijven doorlopen met pijn. Jammer dat je niet hebt gebeld. Maar ik kan het me wel heel goed voorstellen, hoor! Ik ben ook niet zo'n held met bellen (trouwens, sowieso niet met het melden van klachten/problemen, ook niet aan de tandarts zelf), ben ook altijd bang om in huilen uit te barsten als ik m'n verhaal moet doen. En ja, dat is dus ook weleens gebeurd als ik belde, maar dan werd daar héél goed op gereageerd - ze zijn wel wat gewend, hoor!
Je kunt natuurlijk maandag of dinsdag alsnog bellen en alvast melden dat je kiespijn hebt (en tegen de dame van de balie zeggen dat ze het ook aan de tandarts moet doorgeven). Dat is misschien ietsjes gemakkelijker dan wanneer je het woensdag bij de afspraak nog moet zeggen, dan heb je toch al de spanning voor de behandeling.
Ik denk dat het op dit moment kiezen is uit 2 kwaden: 1.) je meldt het woensdag direct aan je tandarts of 2.) je belt maandag of dinsdag nog even op en hebt dit deel dan alvast geregeld.
Je zult voor jezelf moeten afwegen wat jij onder deze omstandigheden het prettigste vindt en hoe moeilijk het ook is: daaraan gevolg geven. Hak de knoop door, dat geeft al iets rust.
Lieve Moon, heel, heel, heel veel sterkte met het nemen van een beslissing en nog veeeeeel meer sterkte toegewenst voor a.s. woensdag... Ik ga weer voor je duimen en het gaat vast en zeker weer lukken!!!!
Liefs,
Monique