pffff over 1 uur en 1 kwartier gaan dan mn verstandkiezen eruit.
niet ij de kaakchirurg, maar bij de tandarts zelf.
hij heeft me verzekerd dat hij het net zo goed zelf kan als de kaakchirurg.
aa de ene kant denk ik, ik lijk wel gek dat ik het door mn eigen tandarts laat doen.
ik zou zo graag onder narcose willen, omdat ik bang ben voor de tandarts.
maar ja, nu kan ik het niet zomaar meer afzeggen.
de assistente verzekerde mij dat alles goed zou komen en ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ik ben zo bang, dat ik in paniek raak en ik nooit meer bij de tandarts durf te komen.
terwijl ik net weer sinds 5 jaar pas weer naar de tandarts durf!!! :oops:
ik hoop zo dat alles goed gaat!!!
ik heb nog een zoontje van 6 maanden die ook zijn aandacht nodig heb en ik ben zo bang dat ik verga van de pijn, dat ik gewoonweg amper voor mn kindje kan zorgen.
dweepie
niet ij de kaakchirurg, maar bij de tandarts zelf.
hij heeft me verzekerd dat hij het net zo goed zelf kan als de kaakchirurg.
aa de ene kant denk ik, ik lijk wel gek dat ik het door mn eigen tandarts laat doen.
ik zou zo graag onder narcose willen, omdat ik bang ben voor de tandarts.
maar ja, nu kan ik het niet zomaar meer afzeggen.
de assistente verzekerde mij dat alles goed zou komen en ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ik ben zo bang, dat ik in paniek raak en ik nooit meer bij de tandarts durf te komen.
terwijl ik net weer sinds 5 jaar pas weer naar de tandarts durf!!! :oops:
ik hoop zo dat alles goed gaat!!!
ik heb nog een zoontje van 6 maanden die ook zijn aandacht nodig heb en ik ben zo bang dat ik verga van de pijn, dat ik gewoonweg amper voor mn kindje kan zorgen.
dweepie
Heel veel sterkte straks! Het gaat vast lukken, hoor! Ik heb mijn verstandskiezen ook bij mijn eigen tandarts laten trekken en ook toen ik net weer naar de tandarts ging (ook na een periode van 5 jaar of zo) en dat ging hartstikke goed.
Vraag je tandarts om een goede pijnstiller (brufen bruis 600 o.i.d.) en neem die in zodra je het idee hebt dat de verdoving begint uit te werken, dan rol je zo door van de ene in de andere.
En verder: de 1e 24 (of liever nog 48 ) uur niet spoelen. Je mag wel drinken, tandenpoetsen e.d. als je het 'klotsen' maar achterwege laat. Dan blijft de bloedprop mooi zitten!
Heel veel sterkte. Ik zal aan je denken en voor je duimen, maar het komt allemaal goed, hoor!
En laat je later vandaag of morgen horen hoe het is gegaan?
Groetjes,
Monique