Het is gebeurd en viel reuze mee.

Author:
Nick Novo
Posted:
wo, 06/02/2004 - 15:53
Hallo Allemaal,

In april ben ik in Rotterdam geweest maar dat was voor mij zo'n afknapper en om dan een nieuwe afspraak te maken is nog veeeeeeeeeel erger, mijn man heeft 2 weken geleden een afspraak voor mij bij zijn tandarts gemaakt, ik ben er heen geweest en het was voor mij al duidelijk dat er niets meer te redden viel, diagnose een kunstgebit (slik).
Gisteren is er getrokken en een gebit ingezet, ik was heel bang maar het viel 100 % mee, ik ben net op nacontrole geweest en het gaat perfect, ik heb geen napijn gehad, praat alweer normaal en kan zelfs al weer eten, nu kan ik mijn zelfvertrouwen weer gaan opbouwen die ik al een behoorlijke tijd kwijt was. Voor iedereen die niet meer durft en er tegenop ziet, niet meer twijfelen, pak de telefoon en maak een afspraak, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk en misschien heb jij de mazzel dat er nog wel iets kan gebeuren.

Groetjes en sterkte allemaal, :smt003 Schumax
Missy66

Lieve Schumax...

Wat ontzettend goed dat je hier je verhaal doet, thnxxxie enne wat fijn dat het nu achter de rug is zodat je weer aan je zelfvertrouwen kunt werken, heel belangrijk...
Gelukkig ook geen napijn gehad dat maakt je vaak toch alweer wat meer "mens" en werkt natuurlijk ook positief...

Ik neem aan dat je in Rotterdam geholpen bent, en was dit onder narcose of "gewoon" onder verdoving...?
(wat dan ontzettend knap van je is, ga der maar aanstaan ik zou het niet durven)
Misschien kun je iets meer vertellen (als je wilt natuurlijk) over je behandeling en de manier van behandelen...
Ik vraag dit met name omdat er zoveel positief al over Kerkrade geschreven is maar juist voor mensen die dat qua afstand een probleem vinden is het goed dat er ook positieve reacties van andere
"tandarts praktijken" komen...
Maar als het jou te persoonlijk is heb ik daar ook begrip voor hoor...

Heel veel sterkte bij je herstel enne blijf lekker aan jezelf werken...
Liefssssss Missy
wo, 06/02/2004 - 16:00 Permalink
Nick Novo

Hoi Missy,

Ik ben gewoon naar een tandarts hier in het dorp geweest, in mijn vorige leven was ik nog patient bij hem (lol). de eerste keer dat ik kwam heeft hij gekeken of er nog wat te redden viel, nee dus, ik mocht meteen happen en 3 dagen daarna moest ik terugkomen om de hoogte te bepalen en 7 dagen daarna mocht ik komen om alles eruit te halen en werd het gebit erin gezet. Dit alles is onder plaatselijke verdoving gegaan, deed een heel klein beetje zeer maar was niet erg, ik ben zelf een vreselijke angsthaas voor de tandarts maar wou niet onder narcose, toen ik na 15 minuten uit de stoel kwam stond mijn bovenlip helemaal naar boven getrokken en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen met mij, ik heb vanacht goed geslapen ondanks dat ik bang was dat het gebit eruit zou vallen maar hij zat er vanmorgen gewoon nog in, de bovenlip is alweer bijgetrokken en het ziet er gewoon mooi uit. Ik was in april in Rotterdam geweest, zo'n twee uur rijden en toen wij daar aankwamen moest ik een nieuwe afspraak maken omdat de tandarts daar niet was op dat moment terwijl ik duidelijk een afspraak had gemaakt. Dat viel zo tegen dat ik de beslissing had genomen om niet zo ver weg de oplossing te zoeken, mijn man heeft mij geweldig geholpen door stiekem een afspraak voor mij te maken( ik ben hem echt dankbaar).Het voordeel dat ik nu heb is dat als er iets aan de hand is ik meteen geholpen kan worden, het is om de hoek en ik mag bellen wanneer ik wil, de kosten vielen ook nog mee, 200 euro voor het trekken en 800 euro voor het gebit, ik moet waarschijnlijk over een half jaar een nieuwe prothege maar ik hoef niet half nederland af te reizen.

Iedereen veel suc6, liefs Schumax
wo, 06/02/2004 - 16:17 Permalink