kiespijn

Author:
mereltje
Posted:
do, 06/17/2004 - 17:37
Nog niet zo lang geleden heb ik 3 gaatjes laten vullen. Sinds 3 dagen voel ik steeds een pijnscheut als ik eet met 1 van die kiezen. Die vullig is heel groot, maar ziet er nog gewoon normaal uit (geen stukjes eraf ofzo voor zover ik kan zien). Moet ik nu terug naar de tandarts? Ik ben erg bang voor boren enzo :(
Roxanne

het kan zo zijn dat de vulling te hoog is, en dus in de kies echt wordt gedrukt...

als je terug gaat naar de tandarts, dan zal hij hem eventjes voor jou glad maken, en dat doet geen pijn, maar het zal waarschijnlijk wel moeten gebeuren want met pijn rondlopen is ook niet leuk!

Groetjes! :smt006
vr, 06/18/2004 - 07:37 Permalink
mereltje

Is inmiddels gebeurd en viel wel mee, deed geen pijn ofzo. Alleen toen ik daar lag, wees die assistent op een kies ernaast en toen zei de tandarts daar zit ook een gaatje. Hij had geen tijd om te boren, dus dat moet nog. Grrr.... Ik heb thuis ook gekeken, maar je ziet ook wel een zwart vlekje. Maar dat zit er volgens mij al heel lang, dus ik snap niet waarop het nu opeens geboord moet worden, maar ja. Ik denk dat ik maar een kunstgebit neem ofzo, want de laatste tijd is het wel raak zeg :cry:
vr, 07/02/2004 - 00:37 Permalink