Hallo allemaal,
Ik ben van Nederlandse afkomst maar woon en ben verzekerd in Belgie.
Ik heb van kinds af aan al angst voor de tandarts maar ben er toch vorig jaar heen geweest om twee verstandskiezen te laten trekken (bij een gewone redelijk begripvolle tandarts) Echter de angst gaat nooit over en komt toch weer terug. De vorige keer juni vorig jaar was mijn gebit in orde (op tandsteen na, die ze gedeeltelijk hebben verwijderd). Nu heb ik bruine plekjes zitten op mijn kiezen en wil ik graag dit plekje laten verwijderen of als het een gaatje is laten opvullen voor dat ik weer te laat ben...maar ik ben nog nooit hier bij een tandarts geweest en ben dus bang. Is er in Belgie ook een no-pain tandarts?
Of heeft iemand ervaring met een goede tandarts? Die veel geduld heeft :p
Groetjes Nijntje
Ik ben van Nederlandse afkomst maar woon en ben verzekerd in Belgie.
Ik heb van kinds af aan al angst voor de tandarts maar ben er toch vorig jaar heen geweest om twee verstandskiezen te laten trekken (bij een gewone redelijk begripvolle tandarts) Echter de angst gaat nooit over en komt toch weer terug. De vorige keer juni vorig jaar was mijn gebit in orde (op tandsteen na, die ze gedeeltelijk hebben verwijderd). Nu heb ik bruine plekjes zitten op mijn kiezen en wil ik graag dit plekje laten verwijderen of als het een gaatje is laten opvullen voor dat ik weer te laat ben...maar ik ben nog nooit hier bij een tandarts geweest en ben dus bang. Is er in Belgie ook een no-pain tandarts?
Of heeft iemand ervaring met een goede tandarts? Die veel geduld heeft :p
Groetjes Nijntje
Welkom hier...
Ik ben ffies aan het zoeken geweest maar kom niet echt iets tegen over angst-tandartsen in Belgie...
Laat staan dat ik al wat tegen kom over tandartsen/adressen in Belgie, en die 2 sites die ik vond waren opgeheven... dus dat schiet niet op...
Misschien dat iemand met ervaring in Belgie nog gaat reageren...
In welke regio van belgie moeten we dan denken, dat maakt het misschien wat gemakkelijker...
En in het ergste geval is Kerkrade een optie... ook niet ver van Belgie, maar ligt natuurlijk aan jou regio...
En er werken in Kerkrade een paar tandartsen uit Belgie ;)
Wel heel erg goed van je om er wat aan te laten doen...
Laat het idd niet weer verwaarlozen want het is zo zonde...
Als ik info voor je heb zal ik het meteen melden hier...
Groetjes, liefsss en suc6 Carin
Juist, in Kerkrade zijn meerdere tandartsen uit belgïe werkzaam. Stuk voor stuk vakmensen. Mijn huidige tandarts (ook werkzaam in Kerkrade) heeft ook een eigen praktijk. Ik schrijf nu z'n gegevens op die ik van hem heb gekregen (visitekaartje). Zelf ga ik naar kerkrade toe en altijd naar hem. Zijn naam is Marc Geerdens.Privé praktijk: O.L.vrouwstraat 43, 3570 Alken (Belgïe). Z'n E-mailadres is: marc.geerdens@pandora.be.
Of al deze gegevens kloppen weet ik niet omdat ik geen gebruik maak van z'n privé praktijk. Maar je kunt altijd eens informeren.
Succes,
Marcel