Wie o wie kan mij helpen met het volgende;
Ik heb 2 weken gelden een van mijn verstandskiezen laten trekken. Ik had al 10 maanden erg veel last van een opgezwollen en pijnlijke klier aan de rechtrekant van mijn hals. Mede hierom heb ik mijn verstandskiezen aan de rechterkant maar als eerste laten trekken( de andere kant komt nog). Nu is het zo dat mijn verstandskies aardig ontstoken was en de kaakchirurg aagaf dat het goed zou kunnen dat de last van mijn klier te maken zou hebben met mijn kies. Nu ben ik dus twee weken verder en ik heb nog steeds evenveel last van mijn klier als voor de ingreep (terwijl ik had gehoopt dat die last vrij snel zou verdwijnen).
Ik ben nu nieuwschirig of iemand dit herkent en / of ervaringen mee heeft.........en mij wellicht een antwoord kan geven of dit normaal is.
Miesjel
Ik heb 2 weken gelden een van mijn verstandskiezen laten trekken. Ik had al 10 maanden erg veel last van een opgezwollen en pijnlijke klier aan de rechtrekant van mijn hals. Mede hierom heb ik mijn verstandskiezen aan de rechterkant maar als eerste laten trekken( de andere kant komt nog). Nu is het zo dat mijn verstandskies aardig ontstoken was en de kaakchirurg aagaf dat het goed zou kunnen dat de last van mijn klier te maken zou hebben met mijn kies. Nu ben ik dus twee weken verder en ik heb nog steeds evenveel last van mijn klier als voor de ingreep (terwijl ik had gehoopt dat die last vrij snel zou verdwijnen).
Ik ben nu nieuwschirig of iemand dit herkent en / of ervaringen mee heeft.........en mij wellicht een antwoord kan geven of dit normaal is.
Miesjel
Mijn huisarts zegt dat het geen kwaad kan (die klier dus) , pas na de 3e keer hem bezocht te hebben ben ik doorgestuurd naar de KNO arts (op eigen verzoek), daar werd geconstateerd dat ik een restamandel had welke 2,5 maanden geleden is weggehaald. Dat zou de klachten welop moeten lossen volgens hem..........niet dus. Uiteindelijk nogmaals naar de KNO arts geweest die ook zegt dat het geen kwaad kan, wel een allergietest gedaan waar ook niets uit kwam.
De kaakchirurg zei dus wel dat het goed zou kunnen dat mn kies voor die opgezwollen klier zorgde....dat was dus eigenlijk mijn laatste redmiddel.....anders zou ik ook niet weten hoe het komt.
Na al deze dingen is het erg lastig te geloven dat t onschuldig is.Ik hoop nog steeds dat het echt door die kies kwam,dan weet ik nl waar ik aan toe ben. vandaar ook deze oproep op dit forum.
Laten we er voorlopig vanuit gaan dat als de wonden van de extractie helemaal genezen zijn, dat dan ook de zwelling minder zal worden.
tnx voor je reply