Ik heb lelijke tanden; ze zijn zo klein dat mensen soms vragen of het nog melktanden zijn (ben 24...). Maar nu beginnen de voortanden ook nog te verkleuren. Ik zie een soort bruine "adertjes" in het midden tussen de tanden. Ik floss wel met whitening floss maar dat helpt niet. Heeft iemand ooit dat whitening spul van Aquafresh geprobeerd? En werkt het? Ik heb vrij zwakke tanden dus het mag het glazuur niet aantasten.
Verder zou ik graag weten of er mogelijkheden zijn om die tanden groter te krijgen of laten lijken zonder ze af te slijpen (wat voor de porceleinen schildjes nodig is). Oja, nog iets, mijn tanden staan vrij ver naar achteren (de twee voorste). Kunnen die met een beugel naar voren gebracht worden? :smt001
Verder zou ik graag weten of er mogelijkheden zijn om die tanden groter te krijgen of laten lijken zonder ze af te slijpen (wat voor de porceleinen schildjes nodig is). Oja, nog iets, mijn tanden staan vrij ver naar achteren (de twee voorste). Kunnen die met een beugel naar voren gebracht worden? :smt001
Vraag eens een consult bij een orthodontist en een cosmetisch tandarts aan, dan weet je in iedre geval de mogelijkheden en bijbehorende kosten