Beste Lezers,
Wanhopig ben ik op zoek naar een goede oplossing voor mijn zeer slechte gebit.
Om een indruk te geven hierbij een omschrijving :
Boven v.l.n.r.
Hoektand , voortanden,hoektand,1kies
Benden vlnr :
Alle kiezen,hoektand,ondertanden,hoektand 1 kies
Ik ben 24 en zit echt niet op een kunstgebit te wachten, ik ben inmiddels 3 jaar door omstandigheden niet bij de tandarts geweest en de meeste tanden zijn gewoon kapot gegaan.
Hoe kan ik dit oplossen, ik heb inmiddels ongeveer 3000 euro gespaard om mijn problemen op te lossen
Wanhopig ben ik op zoek naar een goede oplossing voor mijn zeer slechte gebit.
Om een indruk te geven hierbij een omschrijving :
Boven v.l.n.r.
Hoektand , voortanden,hoektand,1kies
Benden vlnr :
Alle kiezen,hoektand,ondertanden,hoektand 1 kies
Ik ben 24 en zit echt niet op een kunstgebit te wachten, ik ben inmiddels 3 jaar door omstandigheden niet bij de tandarts geweest en de meeste tanden zijn gewoon kapot gegaan.
Hoe kan ik dit oplossen, ik heb inmiddels ongeveer 3000 euro gespaard om mijn problemen op te lossen
Het rijtje wat je opsomd... zijn dat de dingen waar iets mee is, of de dingen die er nog zitten en de rest is iets mis mee???
Vanaf de computer kan niemand zien wat er met je tanden en kiezen aan de hand is... Daarvoor moet je toch echt bij een tandarts zijn.
Dus mijn advies... zoek een tandarts, laat die ernaar kijken en laat hem zien wat er nog te redden is. Tegenwoordig kunnen ze heel veel... veel mensen denken dat ze gelijk een kunstgebit nodig hebben... kronen en bruggen zijn ook oplossingen!
Veel sterkte!
Succes ermee
Maar je moet je gebit door een tandarts laten bekijken en een behandelplan opstellen.
Met drie duizend euro kom je in ieder geval al een aardig eind en in sommige gevallen is een betalingsregeling ook handig, zie bijv. http://www.estheticdentalplan.nl