beetje last in kies (bovenkaak) na trekken kies in onderkaak

Author:
Rick20
Posted:
zo, 11/07/2004 - 18:33
zo het gaat al een stuk beter sinds m'n verstandskies eruit is en die andere kies (onderkaak) maar nu voelde ik vandaag wat in een kies (d8 ik) in de bovenkaak op ong. dezelfde hoogte alwaar die andere zaten.....

heb toch niet weer een gaatje he???!?!?!?!?!

komt t misschien omdat ik ook m'n mond niet helemaal open krijg doordat ze de kiezen hebben getrokken?? dat de kaakscharnieren een beetje zeuren
of kan het zo zijn dat de boven en onderkaak met elkaar in verbinding staan omdat ze flink hebben zitten freutelen in de onderkaak dat ik in de bovenkaak ook wat voel?? is inmiddels wel 4 dagen geleden.....

ben namelijk niet van plan om weer naar de tandarts te gaan om te laten vullen of trekken is nu wel ff goed geweest :D

alvast bedankt!!!
Rick20

ook heb ik af en toe en lichte druk op m'n oor....

alleen aan de linkerkant trouwens waar eerst die kiezen zaten!!!

is dit normaal en een soort van weerpijn?!?! wel beetje vreemd na 4 dagen of niet?
zo, 11/07/2004 - 22:23 Permalink
minique

Als jij gaat roepen 'ik heb ook wat last van m'n oor' dan denk ik meteen aan klemmen/knarsen... Het kaakgewricht zit nl. vlak naast je oor, dus vandaar dat veel mensen oorpijn hebben als je flink klemmen/knarsen. Door de stress zou je dat best eens kunnen doen op het moment.
Gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens.

:smt006 Monique
ma, 11/08/2004 - 08:03 Permalink
Rick20

ok dankje wel monique

en kan ik daarom ook wat in de bovenkaak voelen???

het is me idd wel opgevallen dat als ik over het kaakgewricht wrijf dat de pijn dan idd minder wordt!!!
di, 11/09/2004 - 00:19 Permalink