Hallo,
woensdagavond heb ik na een paar weken met pijn rondgelopen te hebben een wortelkanaalbehandeling gehad. De tandarts kreeg de plek niet verdoofd en stak na een aantal pogingen dus de verdovingsnaald in de ontstoken plek. Zelden heb ik zo geschreeuwd. Affin, uitboren, schoonmaken en vullen. 24 uur lang heb ik geen last gehad. Donderdagavond en nacht begon de pijn. Nu nog steeds veel pijn vooral als ik op de kies duw. Vrijdagmiddag weer naar de tandarts geweest. Hij heeft de kies wat vlakker afgevijld wat opluchting gaf. Maar de kies is nog steeds heel erg pijnlijk.
Vraagje: is het niet raar dat de kies NA 24 uur is gaan pijn doen?
Vraagje: is dit wel goed?
Mijn tandarts zegt dat we even moeten afwachten en dat ik moet spoelen met corsodyl en pijnstillers moet nemen. Vooral 's nachts en 's ochtends in bed veel pijn. Antibiotica is geen optie, dat mag ik niet ivm een andere kwaal.
Graag advies van een tandarts of reacties van mensen met dezelfde ervaring.
Bedankt alvast, groetjes van Goodie
woensdagavond heb ik na een paar weken met pijn rondgelopen te hebben een wortelkanaalbehandeling gehad. De tandarts kreeg de plek niet verdoofd en stak na een aantal pogingen dus de verdovingsnaald in de ontstoken plek. Zelden heb ik zo geschreeuwd. Affin, uitboren, schoonmaken en vullen. 24 uur lang heb ik geen last gehad. Donderdagavond en nacht begon de pijn. Nu nog steeds veel pijn vooral als ik op de kies duw. Vrijdagmiddag weer naar de tandarts geweest. Hij heeft de kies wat vlakker afgevijld wat opluchting gaf. Maar de kies is nog steeds heel erg pijnlijk.
Vraagje: is het niet raar dat de kies NA 24 uur is gaan pijn doen?
Vraagje: is dit wel goed?
Mijn tandarts zegt dat we even moeten afwachten en dat ik moet spoelen met corsodyl en pijnstillers moet nemen. Vooral 's nachts en 's ochtends in bed veel pijn. Antibiotica is geen optie, dat mag ik niet ivm een andere kwaal.
Graag advies van een tandarts of reacties van mensen met dezelfde ervaring.
Bedankt alvast, groetjes van Goodie
je kunt er blijkbaar nog weken last van hebben, heb jij het ook als je soms pijnstillers neemt dat je het idee hebt dat ze niet werken?
zo, 11/14/2004 - 20:02
Permalink
Volgens mij is er nog niks aan de hand, want ik heb ook een wkb gehad 5 maanden geleden en ik voel de tand nog steeds, het is nog een soort van napijn kan wel een half jaar duren, maar als het langer duurt moet je de tandarts bellen.
zo, 11/14/2004 - 23:00
Permalink