Hey,
Ik heb dezemoren bij het tandenpoetsen gemerkt dat er op mijn verstandkies linksonder een klein zwart vlekje zit in het midden (in dat 'putje') Ik dacht eerst dat het een restje was van eten of zo en ik probeerde het weg te poetsen maar dat ging niet!
Wat zou dat kunnen zijn?
Dank je!
Ik heb dezemoren bij het tandenpoetsen gemerkt dat er op mijn verstandkies linksonder een klein zwart vlekje zit in het midden (in dat 'putje') Ik dacht eerst dat het een restje was van eten of zo en ik probeerde het weg te poetsen maar dat ging niet!
Wat zou dat kunnen zijn?
Dank je!
Dus: wees een beetje terughoudend met het reageren op berichten van meer dan twee weken oud.
Echt niet goed gekeke domme ik :oops:
er zijn wel veel van dat soort oude berichtjes zie ik..
waarom verwijderen jullie die niet ?
bij sommige staat er alleen 1 vraag wat soms niet eens beantwoord is.
mijn excuus !! Lenna
Maakt niet uit, alle goeds komt langzaam. Maar zeker bij gebitsproblemen en pijn wil je zo graag gauw weten waar je aan toe bent.
Ik bel mijn tandarts zelf maar even, zie hem vaker dan ik wil de laatste tijd maar beter 1 keer te veel gebeld dan morgen bij de kaakchirurg.
Misschien is de vraag lastiger te beantwoorden dan je zelf denkt.....en zijn tandheelkundige problemen diverser en lastiger van een antwoord te voorzien dan problemen met roken. Overigens zijn wij hier nog niet eens zo langzaam hoor....er zijn tragere fora :smt003 .
Overigens is het voor de tandartsen die hier antwoorden geven ook gewoon liefdewerk oud papier....
Maar we doen ons best zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk van goede informatie te voorzien :lol:
In ieder geval heb ik geprobeerd je vraag te beantwoorden Jerommeke mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Groetjes
:smt006 groetjes Jerom
Soms is het lastig om zo even een antwoord te geven, of wij (gewone lui heb ik het dan even over) weten het niet en soms... is er al zo vaak een zelfde soort vraag gesteld dat het met een beetje zoeken via de zoekfunctie snel te vinden is. Of het sneeuwt gewoon onder...
Als iemand geen antwoord krijgt, kan die dus even bumpen, zodat de vraag weer bovenaan komt te staan.
En voor Lenna: we verwijderen die oude berichtjes niet omdat mensen op deze manier zelf kunnen zoeken naar vergelijkbare ervaringen.
:smt006 Monique