In augustus kreeg ik in een kies een nieuwe vulling. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar sindsdien is die tand gevoelig. Ik ben al twee keer terug bij mijn tandarts geweest. Ze heeft een foto genomen, alles is ok. Wel zegt ze dat mijn tandvlees iets wat is teruggetrokken, wat de pijn zou kunnen veroorzaken.
Soms is de pijn constant aanwezig. Het tandvlees tussen de twee tanden is erg gevoelig bij aanraking, maar het tandvlees is niet ontstoken of zo.
Ik weet niet goed wat te doen. Nog afwachten in de hoop dat het betert, of vragen aan mijn tandarts om een wkb? De vorige keer had ik dit aanhaalde bij mijn tandarts, antwoordde ze dat mijn tand ok is.
Ik denk dat vele mensen deze vraag stellen. Wanneer besluit je over te gaan tot wkb?
Soms is de pijn constant aanwezig. Het tandvlees tussen de twee tanden is erg gevoelig bij aanraking, maar het tandvlees is niet ontstoken of zo.
Ik weet niet goed wat te doen. Nog afwachten in de hoop dat het betert, of vragen aan mijn tandarts om een wkb? De vorige keer had ik dit aanhaalde bij mijn tandarts, antwoordde ze dat mijn tand ok is.
Ik denk dat vele mensen deze vraag stellen. Wanneer besluit je over te gaan tot wkb?
Ik zou de wkb zo lang mogelijk uitstellen, want er zitten ook een paar nadelen aan, maar als het echt niet meer gaat dan snap ik je wel. Kan jouw tandarts je niet doorsturen naar een Endodontoloog? om te kijken of er wel echt wat is met jouw zenuw?
En als je tandvlees terugtrekt, dan komen je tandhalzen ook vrij te liggen. Misschien dat dat ook de pijn geeft, als je hier op het forum zoekt naar blootliggende tandhalzen, krijg je veel informatie hoor!
Lees dat eerst maar eens...
Groetjes Roxanne