kroon

Author:
richsercom
Posted:
ma, 01/17/2005 - 12:15
Vandaag ben ik bij de tandarts geweest voor het eerst voor een kroon.Het slijpen is me wel mee gevallen, maar de verdoving is nu uitgewerkt, doet nog een beetje pijn. De tandarts heeft de noodkroon laten zitten voor een bepaalde reden. Nu heb ik geen noodkroon, 1 februari krijg ik de orignele kroon.
Mijn vraag is kan ik zo lang rondlopen zonder noodkroon?

groeten Richard
Roxanne

Weet je zeker dat er geen nieuwe noodkroon is geplaatst? soms voelt het namelijk anders aan, wegens de verdoving...

Groetjes Roxanne
ma, 01/17/2005 - 17:47 Permalink
richsercom

Ja dat weet ik zeker, omdat ik een stomp zie, maar de tandarts zei zelf al dat er geen een geplaatst is. Alleen kan ik bellen als ik er last van had, dan kon ie alsnog een noodkroon plaatsen. Maar waarom weet ik ook niet. Maar ik had er niet aan negedacht om te vragen of het kwaad kan om zonder noodkroon te zitten voor 2 weken.
ma, 01/17/2005 - 18:00 Permalink
minique

Op zich kan het geen kwaad, denk ik. Van een noodkroon moet je je ook niet al te veel voorstellen, bij mij was de achterkant er destijds helemaal van open en was het alleen voor het gezicht dat de noodkroon werd geplaatst.

:smt006 Monique
ma, 01/17/2005 - 18:39 Permalink
RobertCopier

Mijn tandarts plaatst wel een noodkroon maar zegt altijd als het misgaat dat dit geen kwaad kan. Tot opheden is er nog geen noodkroon losgelaten. Wel raar trouwens dat hij geen noodkroon plaatst, het is toch een kleine moeite!

Robert
ma, 01/17/2005 - 22:24 Permalink
richsercom

Ja ik vind dat ook raar. Mar als het verder geen kwaad kan, ben ik al een heel stuk gerustgesteld.

groeten richard.
di, 01/18/2005 - 07:25 Permalink