Ik overweeg om een totale gebitsrenovatie te ondergaan. Mijn eigen tandarts heeft een offerte gemaakt van 7200 Euro. Het gaat om 14 kronen en 1 driedelige brug. Voordat ik zoveel geld ga uitgeven wil ik natuurlijk wel meerdere opties overwegen. Ik heb ergens gelezen dat er in Turkije ook heel bekwame klinieken zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
:smt006 Monique
Op jouw vraag kan ik overigens geen duidelijk antwoord geven. Helaas moet ik wel zeggen dat het werk dat ik in de mond zie bij mensen van Turkse afkomst, die in de vakantie even de zaak op laten knappen in het land van herkomst meestal het begin van het einde voor het gebit is. Met name slechte randaansluiting is aan de orde van de dag.
Brug met 10 tanden van zirconium in Turkije laten plaatsen
Als antwoord op Brug met 10 tanden van zirconium in Turkije laten plaatsen door u99321
Brug met 10 tanden van zirconium in Turkije laten plaatsen
alleen de kronen springen eruit...(dat is dan even los van de reiskosten en het verblijf..)hopelijk eindelijk wel eens met goede randaansluiting en vastgezet met cement wat bij het materiaal past ipv wat er nog in de la lag...
en ze mogen ook wel eens van die metalen wortelstiften af...dat is echt niet meer zoals het hoort. niet de laatste stand van techniek (wat gelijk twijfels zet bij de rest , bij mij in ieder geval..)
even los ervan dat bovenstaande posting niet voldoet aan de forumregels...