wkb/apex/trekken/ NOG STEEDS PIJN/al drie maanden

Author:
brinta
Posted:
vr, 01/28/2005 - 22:58
Help ik heb al drie maanden pijn!
wat een ellende, eerst wkb met snijden door twee soort kaak-slagers (nee u kunt niks meer voelen/lig stil/dit is lastig voor andere patienten als u zo kermt). antibiotica. toen stuk of 8 keer naar eigen, overigens prima, tandarts om kies af te vijlen. Daarna toch maar laten trekken, nu nog steeds pijn, brufen en paracetamol. Ontsteking of weet ik veel. De hele onderkaak doet pijn. Ook keelontsteking erbij. Vandaag(vrijdag) begonnen met 2e antibioticakuur. Hoe moet dit verder? Gaan ontstekingen van het bot uiteindelijk ook over of moet dat weer opengesneden worden? En weet iemand goede kaak in Rotterdam e.o.? :-?Alvast bedankt.
joek

Hallo, vervelend dat je zo met je kies loopt te rommelen.
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik ben dan wel niet naar de kaakchirurg geweest, maar heb wel een wkb gehad die niet gelukt is. Om precies te zijn, twee.
De eerste wkb is door een endodontoloog gedaan, maar niet gelukt. Toen toch maar laten trekken. Hiervan is de napijn na een maand of twee over gegaan. Maar zo af en toe voel ik het nog.
De tweede wkb is een paar keer herhaald, toen na drie maanden kiespijn heb ik hem laten trekken. Dat was in juli 2004. Ik heb er nu nog steeds pijn van! Kan niet volgens de tandarts. Maar misschien, net als bij jou, toch last van de ontsteking of afgestorven bot of zo.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
Sterkte.
Joke
za, 01/29/2005 - 22:19 Permalink
brinta

hi, bedankt,
het gaat inderdaad weer iets beter na maanden kiespijn, nu paardenmiddel antibiotica en Aleve pijnstiller. Vandaag zonder iets.
Ik ben een ander mens, wat pijn niet allemaal met je kan doen.
Voor iedereen heel veel sterkte en hoop op beterschap. :smt006
di, 02/01/2005 - 18:15 Permalink