Hallo,
Ik heb een aantal keren kleine gaatjes gehad...het boren voelde ik toch wel aardig... :(
Ik twijfel erover of ik bij een eventuele volgende behandeling van een gaatje voor een verdoving kies...
Is een verdoving erg pijnlijk?
Is het aan te raden om bij het boren zoiezo te laten verdoven?
Ik heb een aantal keren kleine gaatjes gehad...het boren voelde ik toch wel aardig... :(
Ik twijfel erover of ik bij een eventuele volgende behandeling van een gaatje voor een verdoving kies...
Is een verdoving erg pijnlijk?
Is het aan te raden om bij het boren zoiezo te laten verdoven?
Verdoving aan te raden...
Het is wat je zelf prettig vind. Vind je het boren van een kies pijnlijk? Dan kan je laten verdoven... heb je er niet zoveel last van... doe je het zonder verdoving.
Bij het inspuiten van de verdoving voel je dat de tandarts een kleine naald in je mond prikt. Op sommige plaatsen is dat best gevoelig. Daarna word het verdoofde deel ongevoelig en wordt de kies geboord waar je niets van voelt.
Onprettig aan de verdoving is dat die altijd nog een tijdje blijft nawerken waardoor je nog een hele tijd met een verdoofd gevoel in je mond rondloopt, hetgeen ik niet ervaar als prettig...
Zelf laat ik het boren onder verdoving doen, omdat ik vind dat het pijn doet en helemaal gek wordt van die pijn.
Maar het is aan jou of jij wil laten verdoven of niet!