Nadat ik door verhuizing bij een andere tandarts terechtgekomen ben bleek uit een foto dat onder bijna al mijn vullingen zowel recent geplaatste als oude nog gaatjes zitten, dit terwijl ik elk half jaar naar de tandarts ga. Ook moet ik waarschijnlijk hierdoor een kroon en wortelkanaalbehandeling ondergaan.
Ik ga nu twijfelen aan de kwaliteit van mijn oude tandarts en zal weer vele uren in de tandartsstoel moeten doorbrengen. Wie draait hier op voor de kosten?? en het ongemak. Mijn familie is nog bij deze tandarts wat nu te doen?
Ik ga nu twijfelen aan de kwaliteit van mijn oude tandarts en zal weer vele uren in de tandartsstoel moeten doorbrengen. Wie draait hier op voor de kosten?? en het ongemak. Mijn familie is nog bij deze tandarts wat nu te doen?
Ik ben ook benieuwd of je zomaar over kan stappen. Ik ben namelijk ook van plan om dat te doen. Alleen ben ik bang voor 1 ding en dat is: dat elke tandarts op z`n eigen manier z`n werk doet. Als mijn tandarts het zo goed vind, vind een andere tandarts misschien wel een puinhoop. Dus als ik zal overstappen ben al bang voor de eerste afspraak dat de boel verbouwd moet worden. En dat kost wel een paar centen.
groeten Richard.
p.s. ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord!!!
Excuus voor mijn fout.... Je bent namelijk al overgestapt.
Tja ik zou het gewoon aankijken. Ben je goed verzekerd?
Als je het niet laat doen dan weet je het ook niet.
Groeten Richard....