ff een vraagje

Author:
schijtluisje
Posted:
do, 03/03/2005 - 23:57
ik heb een klein gaatje bij me voortand.als ik dat laat vullen met verdoving doet dat dan erg pijn??ik weet onderhand wel hoe een verdoving in je kies werk maar bij me voortand heb ik nog nooit gehad :smt006 ik hoor graag van jullie :wink:
Rob-dent

Het ligt eraan waar de voortand staat. Als hij in de bovenkaak staat, kan je doormiddel van een klein prikje in de omslagplooi (binnenzijde lip) die tand verdoven. Dat kan een betje gevoeliger zin dan een verdoving bij de kiezen. Maar als de tandarts rusig en beheerst verdooft, en niet teveel tegelijkertijd inspuit, dan voel je na het prikje er niets meer van.
In de onderkaak, kan het ook via een prikje in de omslagplooi, maar ook via een block. Een helft (of gedeelte van een helft) van de onderkaak wordt dan verdoofd, dmv en prik achter in de mond. Net zoals bij een kies die in die regio staat.

Veel sterkte!
vr, 03/04/2005 - 09:26 Permalink
schijtluisje

t is boven en t zijn niet echt me voortanden maar die er naast
en dat gaatje zit aan de voorkant als ze dat dan met een witte vullig vullen zie je daar dan iets van want zit natuurlijk presies in het zicht(als ik lach dan)en aan de andere kant kom er een gaatje achter me tand,ze hebbe namelijk woensdag tandsteen weggehaals en na afloop voelde ik iets scherps maar hun zijden dat dat kwam omdat de tandsteen weg was .
maar thuis keek ik in de spiegel met een klein spiegeltje en toen zag ik dat er een stuk van me tand afwas aan de binne kant :roll: zal al wel zwak geweest zijn waar toch
6 april krijg ik bitewing foto;s dus ff afwachten

:smt006 doeii doeiii
vr, 03/04/2005 - 13:21 Permalink