Kunstgebit?

Author:
JohanH
Posted:
vr, 03/04/2005 - 13:34
Al sinds jaar en dag heb ik wel op de een of andere manier problemen met mijn gebit. Mijn tandarts heeft het jaren kunnen rekken, maar meent dat ik (46 jaar) nu toch echt aan een bovengebit moet.
Ik zie daar vreselijk tegenop. Aan de linkerbovenkant van mijn gebit zitten drie tanden naast elkaar los. De vierde tand zit ook niet echt stevig vast meer.
Een implantaat lijkt me (en ook volgens mijn tandarts) nogal een ingreep en bovendien vreselijk duur.

Is er voor mij echt geen andere oplossing meer te verzinnen dan een bovengebit? Heeft iemand misschien een tip wat ik nog zou kunnen proberen, om het in ieder geval nog een tijdje te rekken?

Johan H
princess

Hoi,

Als er maar 4 tanden loszitten zou je mischien een brug kunnen overwegen, is niet goedkoop, maar vele malen gk dan implantaten, maar ik ben geen tandarts en ik kan ook niet in je mond kijken, misschien een optie om te bespreken met je ta. Er zijn volgens mij ook andere olossingen dan een "b-gebitje" :wink:

veel succes, Princess :smt006
vr, 03/04/2005 - 14:52 Permalink
princess

Oeps, :o

Wat ik vergeet, voor een brug moet je aan weerzijden van de "zieke kiezen"gezonde pijlers hebben. Was ik even vergeten, Sorry :smt004

Princess
vr, 03/04/2005 - 14:54 Permalink