Noodkroon floepte er even uit; is dat erg?

Author:
Erikkk
Posted:
ma, 04/04/2005 - 23:08
Mijn noodkroon floepte er net even uit. Ik had er een beetje last van en trok er een beetje aan.

Maar, ik klikt hem er meteen weer in, en lijkt goed vast te zitten.

Zit een noodkroon uberhaupt vastgeplakt, of slechts "geklikt"? Het gaat om mijn kies rechtsboven.
Maandag krijg ik mijn definitieve kroon. Stel dat die noodkroon dus niet goed meer blijft zitten, kan ik daar dan iets aan doen tot Maandag, of moet ik dan even naar de tandarts?
minique

Niet erg, hoor, maar het kan wel lastig zijn. Een noodkroon zit maar lichtjes vastgelijmd en raakt dus gemakkelijk los. Het is handig als hij zelf wat blijft hangen, bleef hij bij mij ook toen hij was losgekomen, maar ik durfde daar niet op te vertrouwen en ben dus teruggegaan naar de tandarts om hem weer te laten vastlijmen. Geen enkel probleem en maar een paar tellen werk!

:smt006 Monique
di, 04/05/2005 - 07:47 Permalink
Erikkk

Oké, bedankt voor je antwoord.

Vandaag heeft ie de hele dag goed blijven hangen (hij wiebelt ook niet enzo, hij lijkt echt goed te zitten). Ik kan er nu toch niet mee eten, omdat hij nog gevoelig is. Ik kauw dus wel even met de andere kant die paar dagen.

Ik heb geen tijd om weer naar de tandarts te gaan, dus ik hoop maar dat ie goed blijft zitten.

Toen de noodkroon losraakte heb ik em er meteen weer ingeklikt, dus misschien werkt de lijm nog. Hij is er nooit helemaal uitgegaan.
di, 04/05/2005 - 12:31 Permalink