wie helpt mij een jaar geleden is het allemaal begonnen met tandpijn rechts langsonder eerst laten plomberen geen beterschap daarna beginnen ontzenuwen een langdurig liedje heb hele lange wortels kromme dus een keer of 5 naar de tandarts voor die tand helse pijnen toen hij eraan werkte en erna ook in januari het laatste ontzenuwt nog een beetje medicament erin en een eindje wachten dag en nacht geweend van de pijn 3 weken aan een stuk antibiotica ingenomen en massa s pijnstillers 1 maand geen pijn ik zei oef ik ben er van af vergeet het maar nu alweer een hele tijd helse pijnen op die tand als ik er op bijt doet hij pijn en als ik langs die tand ga ook zo een pijn het is anders nog een mooie tand want ik ben ervoor ook al in het ziekenhuis geweest maar daar wilden ze hem niet trekken ze zeiden ontzenuwen 3 dozen antibiotica ingenomen en cortisone gekregen voor de pijn ben gestopt met die cortizone omdat ik helemaal opgezwollen was mijn pijn was een dag weg met die cortizone en s anderdaags alweer pijn de tandarts zegt dat het een ontsteking is die niet wil weggaan maar ik weet me geen raad meer ik neem als ik erge pijn heb valtran druppels zelfs dat helpt mij niet wie steunt mij een beetje ik ben ten einde raad
groeten
groeten
Je zou ook naar een ander ziekenhuis kunnen gaan voor een second opinion, misschien kunnen ze daar een wortelpunt behandeling doen als de ontsteking aan de wortel zit.
Zou mijn kies ook niet zomaar laten trekken.
Heb je al eens naproxen geprobeerd als pijnstiller? Heeft mij altijd goed geholpen.
Hoop dat je er wat aan hebt.