wortelkanaalbehandeling

Author:
weygertze
Posted:
za, 05/14/2005 - 21:40
nadat er kroon bij mij geplaatst is heb ik erg veel pijn gekregen , bleek dat zenuw was afgestorven, hierbij hebben ze wortelkanaalbhenadeling gedaan maar vonden het niet nodig om de punten op te meten, waardoor zu dus tijdens de behandeling door het kaakbot in de kaakholte terechtgekomen zijn diverse malen, na veel pijn werd het opnieuw schoongemaakt en hup weer er doorheen, toen ontdekte ze pas dat ik kleine wortels had, kies er naast heeft het inmiddles ook begeven ook wortelkanaalbehandeling, vraag me dus af of er gat is ontstaan, blijf pijn houden, ook in bijholte en net onder jukbeen, ben intussen 11 x bij tandarts geweest en nog niet pijnvrij, duurt het altijd zo lang na behnadeling dat je nog zoveel pijn hebt?
weygertze

dank je wel voor je reactie, heb niet zo veel vertrouwen meer in tandarts, aangezien hij mij dus 4 weken met pijn(totaal8) weken heeft laten lopen en een kaak chirurg moet vaststellen dat er een zenuw is doodgegaan, wel gelijk weer behnadeling gehad maar na 5 dagen weer ontzettende pijn gekregen weekendarts heeft het schoongemaakt en nu 3 dagen later is de kies(kanaal) al weer opgevuld, maar blijf pijn houden ook boven het bot vlakbij jukbeen,zou natuurlijk ook reactie kunnen zijn van al die 33 spuiten die ik inmiddels heb gehad. en het mooiste komt nog nu heb ik links ook kloppende en stekende pijn, wordt gelijk afgedaan met onmogelijk je kan nu niet daar ook pijn hebben,nou ik heb het wel, ben doodsbang voor tandarts, dus ga dat niet zomaar zeggen. kunnen ze eigenlijk zien of ik wortelpuntontsteking heb, kan dat ook al na een wortelkanbaalbehandeling na een week, tis toch raar dat je zolang pijn houdt? had begrpen dat dit na dagen over moest zijn namelijk

ps kan een kaakchirurg zien op een foto of er nog een gat in bot zit, zonder dat ik dit goed verteld heb, hij zei alleem zit allang weer dicht,kan ik niet zoveel pijn van houden
di, 05/17/2005 - 17:03 Permalink
weygertze

ben inmiddels bij andere tandarts geweest en fotos worden nogopgestuurd, kijk, ik heb na 1 week nog pijn van laatste gevulde wkb, en in de bijholte doet het al weken pijn, ik moest het even de tijd geven omdat er 11x in 2 kiezen is gerommeld in 7 weken en 2 zenuwen dood waren gegaan in die tijd, daar natuurlijk mee gelopen,als het niet over zou gaan zou ik naar kaakchirurg kunnen van deze tandarts, had al wel goed gevoel omdat er nu ook met koude vloeistof iets getest werd,(wat raar was dat ik koude voelde in de kies waar wkb is gedaan) ook heb ik aan andere kant pijn en volgende wkb komt er weer aan, je wordt er doodmoe van zo achterelkaar.
wo, 05/18/2005 - 19:24 Permalink