Hallo Allemaal,
A.s. maandag worden bij mij 2 voortanden voorbereid op facings. Nu is mijn vraag hoe dit tijdelijk beschermd wordt? Deze vraag is puur uit nieuwsgierigheid, ik merk het uiteraard maandag wel!
Groetjes,
Robert
A.s. maandag worden bij mij 2 voortanden voorbereid op facings. Nu is mijn vraag hoe dit tijdelijk beschermd wordt? Deze vraag is puur uit nieuwsgierigheid, ik merk het uiteraard maandag wel!
Groetjes,
Robert
In andere gevallen kan het beslepen deel bedekt worden met witte vulling wat slechts op een klein puntje wordt vastgezet zodat het ook weer goed te verwijderen is, tevens is het mogelijk om met een mal en kunsthars twee plastic facings te maken die op de tanden worden gelijmd.
Zo zie je maar opties genoeg, laat maar even weten hoe het maandag gegaan is.
Met vriendelijke groet.
Gisteren zijn mijn voortanden afgeslepen voor de facings (dit i.v.m. een behoorlijke grote spleet). Ik moet zeggen dat het mij ontzettend meeviel, de verdoving is wel iets gevoelig aan de voorkant, maar voor de rest stelde het weinig voor. Er is zeer weinig weefsel afgeslepen waardoor er geen tijdelijke bescherming is aangebracht. Vanaf de tandarts moest ik meteen naar het lab om de kleur te laten bepalen, de kleur paste perfect bij mijn eigen kleur. 14 juni worden de facings geplaatst, ik kan bijna niet wachten tot het zover is (dit zal de eerste keer zijn dat ik met plezier naar de tandarts ga en voorlopig de laatste keer, want dan is het af!).
Mijn gehele gebit is in 1 jaar gerenoveerd, kronen, in-lays etc. het ziet er allemaal weer prachtig uit. Tandartsen wat ben ik blij dat jullie er zijn.
M.v.g.
Robert