Erg bang..

Author:
Lovely
Posted:
za, 05/21/2005 - 08:48
:smt022 :smt022

Ik kan wel brullen van de pijn.Ik heb denk ik sinds een week of 8 inmiddels een nieuwe witte vulling maar sinds die tijd kan ik niet fatsoenlijk drinken.Ik moet alles drinken met een rietje en sinds een paar dagen ofzo klopt die tand ook als een gek.Ik zelf denk een zenuwontsteking..zou dat kunnen?Ik heb gisteren een andere tandarts gebeld omdat ik een beetje angst heb voor die andere en ik kan daar pas dinsdag terecht..alhoewel ik er hard over zit te denken om toch vandaag naar een weekendarts te gaan want die pijn is bijna onmenselijk.Ik leef al dagen op ibuprofen en slaap heel slecht.Ik ben doodsbang maar ik moet gaan..

Liefs Lovely :(
minique

Een nieuwe witte vulling kan best lang gevoeligheid/napijn geven, maar dat zou na verloop van tijd wel steeds minder moeten worden. De mate zoals jij die omschrijft, lijkt mij te hevig voor een normale reactie op een witte vulling, zeker omdat je ook al 8 weken verder bent. Goed dus dat je contact hebt opgenomen met de tandarts!

Of je toch dit weekend al contact opneemt met de dienstdoende tandarts of wacht tot dinsdag moet je natuurlijk zelf beslissen. Persoonlijk zou ik zou het wel weten: waarom jezelf nog langer kwellen?

Sterkte!

:smt006 Monique
za, 05/21/2005 - 08:58 Permalink
Lovely

Hoi,

Ik heb zojuist een wkb gehad.Ik gilde het vanochtend uit van de pijn..er moest iets gebeuren.Naar een weekendarts geweest en die heeft een wkb uitgevoerd.Ik heb het overleefd maar fijn was het niet..was op van de zenuwen en toen ik bij de ta was moest ik huilen van ellende.

Groetjes lovely
za, 05/21/2005 - 13:05 Permalink
minique

Ik denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen.

Heeft deze tandarts je verteld dat je nog enige dagen napijn kan verwachten? Dat hoeft overigens niet, hoor, er zijn ook heel wat mensen die helemaal geen napijn hebben.

:smt006 Monique
za, 05/21/2005 - 13:26 Permalink