Eergisteren heb ik bij de kaakchirurg 2 verstandskiezen eruit laten halen. De behandeling viel (gelukkig!!!) 100% mee, maar ik ben niet echt blij met de zwelling en de pijn.
Maar goed... daar moeten we even doorheen bijten :D
Ik vraag me alleen af met welk mondwater ik het beste kan spoelen. Ik spoel in ieder geval wel met zout water en ik heb meerdere malen met Bocasan gespoeld. Maar mijn moeder las gisterenavond op deze site dat deze laatste de wond juist open zou houden en dat zie ik natuurlijk niet zitten.
Maar goed... daar moeten we even doorheen bijten :D
Ik vraag me alleen af met welk mondwater ik het beste kan spoelen. Ik spoel in ieder geval wel met zout water en ik heb meerdere malen met Bocasan gespoeld. Maar mijn moeder las gisterenavond op deze site dat deze laatste de wond juist open zou houden en dat zie ik natuurlijk niet zitten.
Maar ik zou ook mondwater willen gebruiken voor de frisheid. Ik heb namelijk geprobeerd om mijn tanden te poetsen, maar ik krijg m'n mond gewoon niet ver genoeg open en daardoor is het vrij pijnlijk.
Ik ben bang dat als ik gewoon een willekeurige mondwater neem dat het dan heel erg gaat steken ofzo.
:smt006 Monique
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
mondspoelmiddel Perio Aid
Weet iemand hier iets aan toe doen toevallig?