ben vanmorgen naar de ta geweest en er moest geboord worden maar nu kwam het probleem de verdoving wilde niet lukken heeft 4 buisjes nodig gehad voordat ik niets meer voelde kan dit gebeuren normaal is een verdoving genoeg wie kan me hier antwoord opgeven
sigourney
sigourney
De plaats van de verdoving, de ene verdoving heeft anotomisch gezien meer kans van slagen dan de andere.
Aanwezigheid van ontsteking, een ontsteking remt de werking van de verdovingsvloeistof.
Spanning bij de patient kan er eveneens voor zorgen dat een verdoving moeilijk wil 'zitten'.
verdoven: ik reageer er niet op!
Vandaag naar de tandarts geweest, eerst plaatselijke verdoving bij kies (gaatje), werkte niet, toen nog een, werkte ook niet. Toen maar de hele heftige lading waarbij je halve gezicht meteen urenlang verdoofd wordt, half uur gewacht, en dit werkte OOK niet! Moed bij elkaar geraapt, toch maar weer op de stoel gaan zitten, maar het was nog gevoeliger dan na de eerste verdoving. Nu heb ik al ontelbare keren verdovingen gehad, en dit is me één keer eerder (jaren geleden) overkomen. Uiteindelijk had ik toen geen pijn, waarschijnlijk omdat er geen zenuw in het spel was. Nu, na 3 verdovingen, sprong ik nog steeds een gat in de lucht (van pijn, welteverstaan) en hebben de tandarts en ik besloten om het over een weekje weer te proberen. Mijn tand is nu wel half geboord, er zit dus fysiek een gat in, en je raadt het al: ik zie huizenhoog tegen de volgende afspraak (over een week) op. Ik word er helemaal paniekerig van! Wat kan ik nu het beste doen? :roll: