Nog net op tijd om je veel sterkte toe te wensen hoop ik. Ik zal heel hard duimen voor je dat alles goed gaat!
Heb je vannacht nog een beetje geslapen? En laat je straks horen hoe het is gegaan?
ben al terug heb niet veel pijn het is wel gevoelig maar doet niet echt zeer maar wat niet is kan nog komen ziet er wel heel mooi uit heb wel een beetje keelpijn het viel allemaal wel mee tot nu toe dan
ik zie er erg tegen op om mijn gebit morgen los te trekken want dat moet na 24 uur hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen zodat het niet zo zeer doet en nog een vraagje ik rook hoelang hebben jullie gewacht met het eerste sigaretje in ieder geval bedankt voor jullie hulp groetjes patricia
het is echt 100%meegevallen het is nu een week geleden en begin nu weer een beetje te eten.mijn gebit voor de eerste keer eruit halen viel ook mee ik spoelde met ijswater en ik duwde aan de achterkant en hij wipte zo los en deed niet zeer. als iemand nog in de zenuwe zit het valt echt mee ik was na 15min al klaar.
Heel veel sterkte en succes om 10.00! Ik zal een kaarsje voor je branden!!!
Laat je even weten hoe het met je is gegaan?
Heb je vannacht nog een beetje geslapen? En laat je straks horen hoe het is gegaan?
:smt006 Monique
:smt006 Monique
Hoe gaat het met je? Viel het (voor de 1e keer) eruit halen van je prothes, net als bij mij, 100% mee? Heb je veel pijn/last?
Ben gewoon benieuwd hoe het nu met je gaat en hoop dat je wat laat horen.
gr. Petra