hoe te beginnen

Author:
erwinmartin
Posted:
do, 08/18/2005 - 15:55
Hoi een tijdje niks van me gehoort. Maar ik heb de knoop defentief doorgehaakt ik wil van het plaatje af ik wil iets vast ik denk aan implaten maar god hoe moet ik beginnen moet ik daar afspraak bij tandarts maken of gelijk bij implaat ik wil ieder geval wat vast kost wat het kost dan maar lening of weet ik veel, ben erg leuke jongen heb alles maar plaatje slechtste keus van mijn leven ik wil iets vast wilt u me helpen
Geke

Als je gewoon een eigen tandarts hebt kun je daar het beste eerst contact mee opnemen, zodat hij of zij ook weet wat je graag wilt en hoe het met je gebit staat, hij of zij kan eventueel kijken wat er mogelijk is en kan je vervolgens doorverwijzen naar een implantoloog. Want voordat er implantaten in gezet kunnen worden moet de tandarts waarschijnlijk ook nog controleren hoe het met de rest van je gebit staat en ook met de gezondheid van het tandvlees. Dus ik denk dat je het beste eerst contact op kunt nemen met je eigen tandarts.

Heel veel succes ermee en het is vast een mooie oplossing, stukken beter dan een plaatje

:smt006 Geke
do, 08/18/2005 - 16:46 Permalink
minique

Een andere optie is misschien een brug. Maar dat hangt helemaal af van de situatie in je mond en daar geef je eigenlijk helemaal geen informatie over.
Voor een brug moeten wel buurtanden/kiezen voor beslepen worden en als die nog behoorlijk goed zijn, dan is dat eigenlijk weer zonde. Een brug is meestal wel iets goedkoper dan een implantaat. Ik denk dat je eigen tandarts je hier het beste advies over kan geven.

Heel veel succes in ieder geval.

:smt006 Monique
do, 08/18/2005 - 17:49 Permalink
erwinmartin

tja tanden worden slechter door plaatje en brug was niet mogelijk dus blijven inplantaten de enige mogelijkheid ander kronen op tanden maar ik wil echt geen gebit onee zeker niet ben veel te jong 41 dan zal ik het wel aan tandarts vragen weet je ook de kosten zal wel duut kosten
vr, 08/19/2005 - 03:42 Permalink
erwinmartin

even een nieuwe vraag ik heb plaatje voor kiezen al jaar dan zeker bot opbouw nodig voor boven en onder wat een problemen bah en tandarts heb pas september tijd van daar deze vraag
ma, 08/22/2005 - 21:06 Permalink
minique

Ik denk niet dat je zomaar kunt concluderen dat er botopbouw nodig zal zijn omdat je al een aantal jaar een plaatje hebt. De kans is groter, maar 'zeker' is het niet.

:smt006 Monique
di, 08/23/2005 - 18:01 Permalink