:cry: donderdag 18 augustus heb ik 2 verstandkiezen laten trekken en en rest wortel er uit laten snijden.
maar nu heb ik nog steeds zo erg veel pijn eraan en ik ben niet kleinzerig oid.wordt er snachts gewoon wakker van mijn hele wang is knal groen/geel. nu was de vraag hoelang kan het nog duren???? :cry:
want lijkt me niet goed zoveel pijn stillers te slikken
wie kan me helpen
alvast bedankt
maar nu heb ik nog steeds zo erg veel pijn eraan en ik ben niet kleinzerig oid.wordt er snachts gewoon wakker van mijn hele wang is knal groen/geel. nu was de vraag hoelang kan het nog duren???? :cry:
want lijkt me niet goed zoveel pijn stillers te slikken
wie kan me helpen
alvast bedankt
heb al zo angst van de tandarts of wat dan ook :(
Maar als je het niet vertrouwt: neem even contact op met je tandarts of de kaakchirurg!
:smt006 Monique
dank je wel
want als ik in een spiegel kijk met zaklamp dan lijkt het net of de hechting te strak zit zou dat ook kunnen? en kan het dan evt kwaad als ik die los knip?want wordt gek van de pijn
gr lieke
Als er oplosbare hechtingen zijn gebruikt (als je geen afspraak hebt gekregen om de hechtingen te laten verwijderen, dan zijn ze waarschijnlijk wel oplosbaar): die lossen na 1-2 weken vanzelf op, dus dan zou het een kwestie van nog even doorzetten zijn.
Ik ga morgen meteen bellen al moet ik nu toegeven nu gaat het al iets beter heb er vanacht op geslapen want dan deed het niet zeer (heel raar) dus ik hoop dat het vanaf nu steed beter gaat want we willen nog op vakantie vandaar.
Maar denk niet meer dat ik die andere twee er ook uit laat halen heb geen zin in weer dat gezeur :cry:
Nogmaals bedankt Monique
Groetjes Lieke2002
Ik wil nog wel even wat zeggen. Ik begrijp heel goed dat je er tegenopziet om de andere 2 er ook uit te laten halen. Zeker als je geen last hebt, is het heel verleidelijk om het maar te laten (ik weet er alles van - heb het zelf ook een paar jaar uitgesteld omdat ik er zo verschrikkelijk bang voor was). Het gevaar daarvan is echter dat als je wacht tot er problemen mee ontstaan, dat het dan lastiger kan zijn om e.e.a. op te lossen. Vandaar dat ik je dus toch wil adviseren het niet te lang uit te stellen...
Laat je nog even horen hoe het afgelopen is? Enne... fijne vakantie alvast!
Ja want ik had al te lang met deze 2 gewacht dus misschien na de vakantie dat ik maar eens er over na ga denken.
Gelukkig gaat het vandaag weer iets beter alleen wel last van veel blaren in mijn mond maar dat zal er wel bij horen.
Maar laat het je wel weten
groetjes Lieke2002