vanmorgen 6 kiezen eruit geen pijn !!

Author:
jolanda107
Posted:
ma, 09/05/2005 - 10:59
na tien jaar voor de tweede keer naar de tandarts vanmorgen om half elf was het zover ze zouden de 6 kiezen links 3 kiezen boven en 3 kiezen onder eruit trekken ik was doodnerveus en wist niet wat mij te wachten stond.brrrr had goed gegeten voor ik ging want dat was het advies van de tandartsassistente
de tandartassistente riep mij naar binnen en zei zo gaat het een beetje ? ik zei ja maar ben wel nerveus ik heb het gevoel dat ik naar de slachtbank ga hahah en vroeg direct kun je mij een beetje voorverdoven voor dat u prikt ? ja hoor zei hij maar ik moet je erbij vertellen dat het echt naar bananensmaak erg zoet smaakt. dat geeft niet zei ik zolang ik die spuiten maar niet voel. het smaakte inderdaad een beetje zoet.
ik moest even naar de wachtkamer zodat de verdoving ging werken en ja hoor na tien minuten voelde ik niets meer de tandarts riep mij weer naar binnen. Zo zij hij heel geduldig merk je al wat vd verdoving ik ga het een beetje testen met een staafje op het tandvlees als je nu niets voelt dan kan ik gaan trekken. Ik voelde niets dus zei dit ,de tandarts pakte een tang en een worteltang en het duurde niet lang voordat hij de eerste kies achter eruit had goh dacht ik toen ben ik daar zo bang voor geweest ? zo zei hij nu nog even de worteltang vd worteltjes even wrikken trekken en ja hoor de worteltjes waren er ook uit. na drie kwartier stond ik buiten en viel de spanning van mij af en dacht goh dat ik hier al die jaren zo bang voor ben geweest en viel reuze meer. volgende week donderdag gaan ze de andere kant van de kiezen doen en dan kunnen we opbouwen.
dus voor alle bange mensen op dit forum Trekken valt echt mee zolang je maar goed verdoofd bent dan voel je niets
ik zit nog wel met twee gaasjes nu in mijn mond en de brufen pijnstiller ligt naast mij maar tot zover gaat alles goed

groetjes Jolanda
jolanda107

eigenlijk zijn alleen mijn voortanden boven en onder goed en twee kiezen deze laten ze staan wat ze vanochten getrokken hebben is van linker kant de rechter onder kiezen en ook van links de 3 boven kiezen over een week gebeurd hetzelfde aan de rechterkant en dan gaat hij kijken wat er voor mogelijkheden zijn in evt bruggen of inplantaten wat links hou ik nog twee goede kiezen over om te kauwen maar recht helemaal niets meer dus daar moet zeker wat komen verder zullen er voor de voortanden in de toekomst voorkapjes vd boven tanden gemaakt worden zodat deze weer mooi wit zijn dus ik ben nog wel even bezig en de facturen komen natuurlijk ook binnen dus dat is sparen en kijken wat ik t erug kan krijgen van het ziekenfonds hahah
ma, 09/05/2005 - 14:03 Permalink