Hallo,
Ik heb afgelopen vrijdag de tandarts gebeld voor een afspraak, en moet er nu woensdag naar toe. Maar zie er zo vreselijk tegen aan :(
Ik heb sinds een week een zeurende pijn, aan de rechterkant in mijn mond. Links is alles probleemloos.
De pijn is dan weer boven in mijn mond(rechts), en dan weer onder. En het trekt door al mijn tanden en kiezen heen.
Het is overdag een zeurende pijn, en s'avonds en S'nachts wordt het erger, en heb weer een slapeloze nacht.
Ben zo verschrikkelijk bang dat er iets ontstoken is en dat er iets getrokken moet worden, of dat er een wortel is onstoken.
De vorige keer (2 jaar geleden), ligt nog vers in mijn geheugen, toen werd er een kies getrokken, terwijl de verdoving nog niet goed werkte, mijn angst is alleen maar groter geworden daardoor.
Wat kan er aan de hand zijn in mijn mond, heb er hartkloppingen van, alleen al bij het idee wat ze met mij kunnen gaan doen
Ik heb afgelopen vrijdag de tandarts gebeld voor een afspraak, en moet er nu woensdag naar toe. Maar zie er zo vreselijk tegen aan :(
Ik heb sinds een week een zeurende pijn, aan de rechterkant in mijn mond. Links is alles probleemloos.
De pijn is dan weer boven in mijn mond(rechts), en dan weer onder. En het trekt door al mijn tanden en kiezen heen.
Het is overdag een zeurende pijn, en s'avonds en S'nachts wordt het erger, en heb weer een slapeloze nacht.
Ben zo verschrikkelijk bang dat er iets ontstoken is en dat er iets getrokken moet worden, of dat er een wortel is onstoken.
De vorige keer (2 jaar geleden), ligt nog vers in mijn geheugen, toen werd er een kies getrokken, terwijl de verdoving nog niet goed werkte, mijn angst is alleen maar groter geworden daardoor.
Wat kan er aan de hand zijn in mijn mond, heb er hartkloppingen van, alleen al bij het idee wat ze met mij kunnen gaan doen
Natuurlijk ben je zenuwachtig, maar dat geeft ook helemaal niets... dit is de eerste stap. Laat alles woensdag over je heenkomen.
Heb je bij het maken van de afspraak aangegeven dat je bang bent? Dat maakt het al een klein stukje makkelijker omdat de tandarts er dan een beetje op in kan springen en er rekening mee kan houden.
Ga je allee of gaat er iemand met je mee?
Ik ga niet alleen, want ik ken mijzelf, bij de deur maak ik weer rechtsomkeert. :)
Ik ga met mijn vriend heen, die blijft in de wachtkamer op mij wachtten, zolang ik maar weet dat hij in de buurt is.
Het is gelukkig mijn eigen tandarts, en hij kent mij al wel een beetje, en heeft sowieso een uurtje voor mij uitgetrokken
Ik hoop dat ik het vol kan houden tot woensdag, want de pijn is soms niet te harden, en ik sta stijf van de medicijnen op moment. (pijn stillers)
Ik gebruik nu 4x daags BRUFEN van 600 MG.
Ik kan niet gaan liggen, want na een tijdje komt het met een rotgang terug, schijnbaar is de druk op mijn mond dan verkeerd.