Positiefe ervaring

Author:
jane
Posted:
zo, 09/18/2005 - 08:45
Hallo allemaal,

Ik dacht, laat ik ook eens iets positiefs melden, en dat voor een angsthaas zoals ik, is dat al heel wat.
Na iets meer als een week met pijn in mijn mond te hebben rondgelopen, moest ik gisteravond toch naar de weekend tandarts, want de pijn was niet meer te harden en niet uit te stellen tot woensdag, tot ik naar mijn eigen tandarts kon gaan. Heb de weekend telefonisch al op de hoogte gesteld dat ik superbang was, en hij vond dat al heel prettig om te weten, want dan kon hij zich al vast een beetje een idee in zijn hoofd vormen om daar goed mee om te kunnen gaan :P
Hij was in 1 woord, gewoon geweldig, voelde mij super op mijn gemak bij hem, stapje voor stapje werd mij alles uitgelegd, zijn assistente hield mijn hand vast, en deed niets zonder mijn toestemming. O,ja, een goede ademhaling helpt inderdaad heel goed om je goed te kunnen ontspannen.
Er is een foto gemaakt, en daar kwam uit dat ik een WKB moest ondergaan, en toen ik dat hoorde wou ik inderdaad op staan en weglopen, maar heb dat toch maar niet gedaan.
Ben super goed verdoofd, en heb helemaal niets gevoel, het was volledig pijnloos. Ik heb hem en zijn assistente uitvoerig bedankt en de pijn is nu volledig weg in mijn mond, en ik heb sinds lange tijd weer goed kunnen slapen. Dus mocht iemand uit de provincie Groningen ooit naar een tandarts toe gaan in de plaats winsum: Wees niet bang, hij is een super tandart :D
pet

nou allemaal toch goed verlopen en soms een andere t.a kan wel schelen
als de andere je allang kent dan is het zo van kom op zeg tenminst e de mijne wel
en heel knap dat je gegaan bent
en ga je nu woensdag toch naar de t.a. met de afspraak?

groetjes
zo, 09/18/2005 - 09:09 Permalink
jane

Ja, ik ga wel gewoon naar de tandart woensdag, zie er nu niet meer zo tegenaan. De pijn is volledig verdwenen, en heb ook geen napijn gehad, dus mijn weekend is toch nog goed afgelopen :)
zo, 09/18/2005 - 09:19 Permalink
pet

hardstikke fijn hoelaat mag je woensdag?

ik moet dinsdag 9.15 sta doodsangsten uit weet zeker dat ik geen oog dicht doe!

maar we moeten wel anders is het zo gepiept met het gebit het is al niet veel dus we gaan toch maar ik heb nergens last van alleen de angst gelukkig geen pijn en laten we voor een keer maar flink zijn!

een angstige bange patient
ma, 09/19/2005 - 22:36 Permalink