Hallo,
Ik heb enorm last van tandvleesontsteking en ben begonnen met poetsen met parodontax en heb er baat bij en vind dat heel fijn ik dacht laat ik het maar even weten voor de genen die ook met tandvleesproblemen rond lopen misschien ook iets voor jullie dan ik hoop dat jullie daar ook iets aan hebben.
ik wist niet dat dit echt zou helpen maar dus wel als je het niet probeert weet je het niet of wel dan?
Groetjes pet :smt001
Ik heb enorm last van tandvleesontsteking en ben begonnen met poetsen met parodontax en heb er baat bij en vind dat heel fijn ik dacht laat ik het maar even weten voor de genen die ook met tandvleesproblemen rond lopen misschien ook iets voor jullie dan ik hoop dat jullie daar ook iets aan hebben.
ik wist niet dat dit echt zou helpen maar dus wel als je het niet probeert weet je het niet of wel dan?
Groetjes pet :smt001
Echter ik zou wel een kleine kanttekening willen plaatsen: tandvleesontsteking en met name parodontitis is afhankelijk van nogal wat factoren. Sommige van deze factoren kun je zelf beinvloeden zoals bijv. roken en de mate dat je je eigen gebit schoonhoudt (en in mindere mate ook stress)
Schoonhouden is veel belangrijker dan de tandpasta die daarvoor gebruikt wordt, vaak zit het geheim ook in het schoonmaken van de ruimten tussen je tanden en kiezen, denk hierbij aan tandenstokers en ragers!