Ik had witte plekjes onderaanrechts in mijn mond. De reden van de plekjes waren twee doorgegroeide tanden er juist boven die waren doorgegroeid. Mijn tandarts heeft die twee tanden getrokken en beweert dat de plekjes nu wel zullen verdwijnen.
Op het internet las ik dat witte plekjes wel eens kunnen uitgroeien tot kanker. En tevens las ik dat die plekjes na het verwijderen van de oorzaak na een viertal weken moeten verdwenen zijn. Moet ik nu ongerust zijn. De plekjes zijn al wel verminderd maar nog niet weg. En de tanden zijn toch al een maand geleden getrokken.
Op het internet las ik dat witte plekjes wel eens kunnen uitgroeien tot kanker. En tevens las ik dat die plekjes na het verwijderen van de oorzaak na een viertal weken moeten verdwenen zijn. Moet ik nu ongerust zijn. De plekjes zijn al wel verminderd maar nog niet weg. En de tanden zijn toch al een maand geleden getrokken.
Wacht nog even af en maak je niet al te ongerust, indien de plekjes echt niet verdwijnen dan terug naar je tandarts.